Park Place Technologies Neemt Protec IT-oplossingen over

03 mei 2023

Duitse klanten zullen profiteren van uitgebreide Professional en Managed Services.

CLEVELAND, 3 mei 2023 - Protec IT-Solutions, een IT-dienstverlener gevestigd in Limburg, is onlangs overgenomen. Park Place Technologies heeft onlangs Protec IT-Solutions overgenomen, een IT-dienstverlener gevestigd in Limburg, Duitsland. Protec IT-Solutions, opgericht in 2016, ondersteunt enkele van de grootste bedrijven in Duitsland en heeft een sterke reputatie opgebouwd voor het leveren van uitgebreide en klantgerichte TPM-services aan duizenden eindgebruikers.

De toevoeging van de ervaren technici van Protec zal bestaande klanten van Park Place ten goede komen en het geografisch bereik in heel Duitsland vergroten. Klanten van Protec IT-Solutions zullen nu toegang hebben tot Park Place's volledige suite van datacenterservices, inclusief robuuste Professional en Managed Services aanbiedingen.

De vraag naar dit aanbod groeit wereldwijd, gedreven door economische omstandigheden en tekorten aan vaardigheden. Park PlaceHet aanbod van Professional Services omvat: IMAC (installation, move, add, change), ITAD (IT asset disposition), remote hands en deployment services (bekabeling, Wi-Fi surveys, datacenter installaties en netwerkinstallaties). Park PlaceDe Managed Services omvatten geautomatiseerde bewaking, detectie van bedrijfsmiddelen en gebeurtenissen.

Park Place blijft zich richten op het leveren van een portfolio van ondersteuningsaanbiedingen en uitzonderlijke klantenservice op wereldwijde schaal, aldus Chris Adams, President en CEO van Park Place Technologies. "Naarmate meer bedrijven over de hele wereld Professional Services en Managed Services inschakelen om de efficiëntie te verhogen, zal Park Place zich blijven richten op innovatieve aanbiedingen die voldoen aan de behoeften van de klant," zei hij. "Protec IT-Solutions heeft een sterk klantenbestand dat veel voordeel zal halen uit portfolioservices voor hun gehele IT-levenscyclus, van inkoop tot ontmanteling."

"We gebruiken Park Place Technologies als partner om te voldoen aan verzoeken van klanten voor meerdere jaren," zei Protec IT-Solutions GmbH General Manager en eigenaar Stephan Heinbücher. "We weten dat Park Place onze klanten service van wereldklasse zal blijven bieden."