Park Place Technologies Lanceert inaugurele Channel Partner Awards

27 februari 2023

Jaarlijkse prijzen ter erkenning en viering van samenwerking, bijdragen en partnerschappen die de klantervaring verbeteren.

CLEVELAND, 28 februari 2023 - De Channel Partner Awards. Park Place Technologies, de toonaangevende wereldwijde onderneming voor datacenter- en netwerkoptimalisatie, kondigt de lancering aan van de inaugurele Channel Partner Awards. Deze awards erkennen de samenwerking van Park Place's channel partners in het oplossen van pijnpunten van klanten door de adoptie van IT-infrastructuurbeheer en optimalisatie diensten.

De awardcategorieën, die openstaan voor alle partners van Park Place Technologiespartners wereldwijd, zijn Partner van het Jaar, Rising Star Partner van het Jaar, Collaborative Partner van het Jaar, Partner Initiative van het Jaar en Partner Deal van het Jaar.

Om in aanmerking te komen voor de awards moeten partners op 1 januari 2023 een Park Place partner zijn. De winnaars worden in februari 2024 bekendgemaakt. De awards worden bepaald door een intern comité van Park Place leiders, op basis van vastgestelde normen voor verkoop en samenwerking.

"Onze partnergemeenschap speelt al lange tijd een rol in het voortdurende succes en de evolutie van Park Place Technologies," zegt Chris Adams, Park Place Technologies President en CEO. "Met de introductie van onze partner awards willen we het belang erkennen van de rol die onze partners spelen binnen ons partnerecosysteem en uiteindelijk in de ervaring van onze klanten."

De Channel Partner Awards bieden een kans voor Park Place Technologies om formeel de organisaties te erkennen die met hen hebben samengewerkt om Park Place's succes mogelijk te maken en eraan bij te dragen, terwijl kritieke pijnpunten van klanten worden opgelost.

OPMERKINGEN VOOR DE REDACTIE:

De Partner Channel Awards voor het kalenderjaar 2023, samen met de criteria om in aanmerking te komen, omvatten:

Partner van het jaar

Deze prijs gaat naar de partner die mogelijkheden heeft geleverd aan Park Place Technologies die tussen 1 januari 2023 en 31 december 2023 het grootste totale omzetbedrag (op jaarbasis) hebben omgezet naar Park Place. Tot de winnaars per regio behoren:

• Noord-Amerikaanse partner van het jaar
  • Aziatisch-Pacifische partner van het jaar
  • Europese, Midden-Oosterse en Afrikaanse overheidspartner van het jaar
  • Commerciële partner van het jaar in Europa, het Midden-Oosten en Afrika
  • Latijns-Amerikaanse partners van het jaar:
    • Regio Noord-Latijns-Amerika Partner van het Jaar
    • Partner van het jaar in de regio Zuid-Kegel
    • Partner van het jaar in de Andes-regio
    • Brazilië partner van het jaar

Rising Star Partner van het jaar

Deze award gaat naar de partner die zijn partnerpotentieel heeft aangetoond in het leveren van live opportuniteiten, actief heeft samengewerkt met Park Place en een YoY-groei heeft laten zien ten opzichte van de vorige 12 maanden, tussen 1 januari 2023 en 31 december 2023. Deze award staat alleen open voor partners die in 2022 aan boord zijn gekomen. Titelwinnaars per regio zijn onder andere:

• Noord-Amerikaanse Rising Star Partner van het Jaar
  • Asian-Pacific Rising Star Partner van het jaar
  • European, Middle Eastern, and African Rising Star Partner of the Year
  • Latin American Rising Star Partners of the Year:
  • Regio Noord-Latijns-Amerika Rising Star Partner van het Jaar
  • Southern Cone Region Rising Star Partner van het jaar
  • Rising Star-partner van het jaar in de Andes-regio
  • Brazilië Rising Star Partner van het Jaar

Samenwerkingspartner van het jaar

Deze award gaat naar de partner die echte samenwerking heeft laten zien, samenwerkt met Park Place Technologies om pijnpunten bij klanten op te lossen, oplossingen te bedenken, pleitbezorger te zijn voor Park Place's aanbod van IT-infrastructuurbeheerdiensten en de samenwerking tussen onze verkoop- en technische teams over ons hele portfolio heeft bevorderd. Titelwinnaars per regio zijn onder andere:

• Noord-Amerikaanse samenwerkingspartner van het jaar
  • Aziatisch-Pacifische samenwerkingspartner van het jaar
  • Europese, Midden-Oosterse en Afrikaanse samenwerkingspartner van het jaar
  • Latijns-Amerikaanse samenwerkingspartners van het jaar:
  • Samenwerkingspartner van het jaar voor de regio Noord-Latijns-Amerika
  • Samenwerkingspartner van het jaar in de regio Zuid-Kegel
  • Samenwerkingspartner van het jaar in de Andes-regio
  • Brazilië samenwerkingspartner van het jaar

Partnerinitiatief van het jaar

Deze prijs gaat naar de partner die heeft samengewerkt met Park Place Technologies om een opvallend initiatief te leveren. Hierbij worden de verkoopteams van hun partners afgestemd op Park Place of wordt het serviceportfolio van Park Placeactief gepromoot bij hun eindgebruikersklanten, wat resulteert in een aantoonbare afstemming op Park Place en ons serviceportfolio. Belangrijke criteria zijn onder andere het totale aantal op één lijn geplaatste vertegenwoordigers en de kansen per vertegenwoordiger die samengewerkt zijn met Park Place verkopers. Tot de winnaars per regio behoren:

• Noord-Amerikaans partnerinitiatief van het jaar
  • Aziatisch-Pacifisch partnerinitiatief van het jaar
  • Partnerinitiatief van het jaar in Europa, het Midden-Oosten en Afrika
  • Latijns-Amerikaans partnerinitiatief van het jaar

Partnerdeal van het jaar

Deze prijs gaat naar de partner die de grootste transactie heeft geleverd aan Park Place Technologies tussen1 januari 2023 en31 december 2023. De winnaars per regio zijn

• Noord-Amerikaanse partnerdeal van het jaar
  • Aziatisch-Pacifische partnerdeal van het jaar
  • Europese, Midden-Oosterse en Afrikaanse partnerdeal van het jaar
  • Latijns-Amerikaanse partnerdeal van het jaar

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies is een wereldwijd datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf. Aangedreven door 's werelds grootste on-the-ground engineering team, een robuuste groep geavanceerde ingenieurs en onze wereldwijde Enterprise Operations Centers, helpen we meer dan 21.000 klanten met het optimaliseren van datacenter budgetten, productiviteit, prestaties en duurzaamheid, zodat ze groter kunnen denken - en sneller kunnen handelen.

Van inkoop tot ontmanteling, ons uitgebreide portfolio van diensten en producten helpt IT-teams het beheer van de IT-levenscyclus te optimaliseren. Dit maakt tijd en uitgaven vrij, zodat zij zich kunnen richten op de transformatie van hun bedrijf voor de toekomst.

Park PlaceDe toonaangevende en bekroonde dienstenportfolio omvat Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity Software™ en Curvature Hardware sales. Ga voor meer informatie naar www.parkplacetechnologies.com. Park Place is een portfoliobedrijf van Charlesbank Capital Partners en GTCR.

Park Place Technologies Media Contacten

Jennifer Deutsch | Chief Marketing Officer