Park Place Technologies Behaalt uitgebreide ISO/IEC 27001:2013-certificering

21 september 2022

Wereldwijd leider van onderhoudsdiensten voor derden heeft ook SOC 2-certificering gekregen voor de hele portefeuille van ParkView Managed Services.

CLEVELAND, OH, 22 maart 2022 - Het bedrijf Park Place Technologies, de toonaangevende wereldwijde onderneming voor datacenter- en netwerkoptimalisatie, heeft vandaag aangekondigd dat het ISO 27001:2013 en SOC 2 (Type 1) gecertificeerd is.

Deze belangrijke mijlpaal toont aan dat Park Place Technologies, en haar dochterondernemingen best practices uit de branche gebruiken voor het beveiligen en uitvoeren van hun wereldwijde services en de processen die deze services leveren. Dit is gevalideerd door een van de bekendste normcommissies in de branche. De ISO 27001:2013 certificering is van toepassing op Park Place wereldwijd, op Curvature Hardware verkoop en Entuity Software.

ISO 27001:2013 is een wereldwijde norm voor informatiebeveiliging, gepubliceerd door de International Organization for Standardization (ISO). De robuuste vereisten van dit kader voor beveiligingsbeheer garanderen de beste praktijken voor het beveiligen van activa, waaronder bedrijfsinformatie, intellectuele eigendom, informatie van werknemers en informatie die door derden wordt toevertrouwd.

"We weten dat het waardevol is om betrouwbare rapporten van derden te hebben wanneer je een technologie-investering overweegt, aldus John Parlee, Chief Information Security Officer. "Wij hebben de tijd genomen en onze teams ingeschakeld om te laten zien hoe wij onze klanten vertrouwde diensten leveren."

Park Place Technologies heeft ook met succes de Service Organization Control (SOC) 2 Type I audit afgerond en het certificaat voor naleving ontvangen. SOC 2 is een auditprogramma dat is ontwikkeld door het American Institute of Certified Public Accountants (AICPA) om de beveiligingscontroles te evalueren van de systemen die worden gebruikt om gegevens te verwerken. Deze rapporten tonen aan dat het bedrijf de leiding heeft over en toezicht houdt op het beveiligingsprogramma.

Park Place is toegewijd aan het naleven en onderhouden van de ISO 27001 standaard en SOC 2 (Type 1) en is van plan om een SOC 2 (Type 2) certificering na te streven.

"Privacy en beveiliging van gegevens zijn topprioriteiten voor bedrijven", zegt Chris Adams, voorzitter en CEO van Park Place ." "Er is een aanzienlijke investering in tijd en geld gemoeid met het behalen van deze certificeringen," vervolgt Adams. Onze voortdurende certificeringen bieden onze klanten de zekerheid dat wij ons inzetten voor de hoogste beveiligingsnormen."

"Het ontvangen van de ISO27001 en SOC 2 certificering is een geweldig voorbeeld van waarom Park Place Technologies de vertrouwde leider is in wereldwijde datacenter- en netwerkoptimalisatie," aldus Parlee. "Deze certificeringen bewijzen onze toewijding aan beveiliging en bewuste focus op het beschermen van informatie die aan ons is toevertrouwd."

Michael Cantor, Chief Information Officer: "Als het om onze klanten gaat, doen we wat juist is. We vertrouwen niet alleen op gecertificeerde partners bij de levering van onze diensten, maar we hebben onze activiteiten in de hele organisatie volledig gecertificeerd om een consistente beveiliging te garanderen. Als je naar het huidige leverancierslandschap kijkt, zie je niet altijd de investering in het certificeren van alle activiteiten versus het certificeren van een klein deel."

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies is een wereldwijd datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf. Aangedreven door 's werelds grootste on-the-ground engineering team, een robuuste groep geavanceerde ingenieurs en ons volledig bemande, 24x7x365 Enterprise Operations Center, bieden we een robuust portfolio van IT-oplossingen om de uptime en prestaties van netwerken en datacenters te optimaliseren. Onze diensten omvatten onderhoud van datacenterhardware door derden, professionele diensten, infrastructuurbeheerde diensten, bewaking van netwerkprestaties en verkoop van hardware. Door onze unieke en volledig geïntegreerde DMSO-benadering (Discover, Monitor, Support, Optimize) profiteren klanten van gestroomlijnde infrastructuurbewaking en -beheer, kostenefficiëntie, minder chaos en een snellere mean-time-to-resolution - wat uiteindelijk de vrijheid geeft om groter te denken. Park PlaceOnze toonaangevende en bekroonde services omvatten Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity Software™ en Curvature Hardware sales. Ga voor meer informatie naar www.parkplacetechnologies.com. Park Place is een portfoliobedrijf van Charlesbank Capital Partners en GTCR.

Park Place Technologies Media Contacten

Jennifer Deutsch | Chief Marketing Officer