Park Place Technologies Voor het vijfde achtereenvolgende jaar opgenomen in CRN's 2024 MSP 500-lijst in de categorie Elite 150

05 maart 2024

Toonaangevend datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf erkend voor het stimuleren van groei en innovatie in beheerde services

CLEVELAND, 5 maart 2024 - CRN Park Place Technologies, de toonaangevende wereldwijde onderneming voor datacenter- en netwerkoptimalisatie, heeft vandaag aangekondigd dat CRN®, een merk van The Channel Company, Park Place heeft opgenomen in zijn 2024 Managed Service Provider (MSP) 500 List als een "Elite 150" qualifier.

Deze eer markeert het vijfde achtereenvolgende jaar waarin Park Place Technologies wordt genoemd in de categorie MSP Elite 150.

De MSP 500-lijst samengesteld door CRN dient als een uitgebreide gids voor het identificeren en erkennen van de beste Managed Service Providers (MSP's) in Noord-Amerika. MSP's spelen een cruciale rol in de ondersteuning van bedrijven door beheerde services aan te bieden die de efficiëntie verbeteren, IT-oplossingen vereenvoudigen en het rendement op investeringen optimaliseren.

De jaarlijkse MSP 500-lijst is onderverdeeld in drie secties: de MSP Pioneer 250, die bedrijven erkent met bedrijfsmodellen die zijn gericht op beheerde services en grotendeels zijn gericht op de MKB-markt; de MSP Elite 150, die grote, datacenter-gerichte MSP's erkent met een sterke mix van on- en off-premises services; en de Managed Security 100, die MSP's erkent die zich voornamelijk richten op off-premises en cloud-gebaseerde beveiligingsdiensten.

CRN's MSP 500-lijst is bedoeld om MSP's die groei en innovatie in de branche stimuleren, onder de aandacht te brengen en te vieren. Deze dienstverleners stellen bedrijven niet alleen in staat om gebruik te maken van complexe technologieën, maar dragen ook bij aan het behouden van een sterke focus op de kerndoelen van het bedrijf zonder de financiële middelen uit te putten. Door MSP's te categoriseren op basis van hun bedrijfsmodellen en expertisegebieden, helpt de lijst eindgebruikers de juiste partners te vinden die voldoen aan hun specifieke behoeften en uitdagingen in het snel evoluerende technologielandschap.

Chad Jones, Senior Director of Partner Sales bij Park Place Technologiessprak zijn dank uit voor de voortdurende erkenning en zei: "We zijn vereerd dat we voor het vijfde achtereenvolgende jaar een plaats hebben veroverd in CRN's 2024 MSP 500 List binnen de Elite 150 Category. Deze erkenning weerspiegelt Park Place TechnologiesDeze erkenning weerspiegelt onze vastberaden toewijding aan het stimuleren van groei en innovatie in managed services. Als toonaangevende onderneming op het gebied van datacenter- en netwerkoptimalisatie richten we ons op het leveren van efficiënte oplossingen die bedrijven in staat stellen om te werken in een snel evoluerend technologielandschap. Deze erkenning motiveert ons om door te gaan met onze toewijding aan uitmuntendheid en transformatieve partnerschappen in managed services."

Park Place is erkend als een van CRN's 2023 MSP Elite 150 voor zijn uitgebreide managed services portfolio; ParkView Managed Services™ biedt een volledig pakket managed infrastructuuroplossingen dat orde brengt in het beheer van de bedrijfskritische storage-, server- en netwerkinfrastructuur van een organisatie, terwijl chaos wordt geëlimineerd en bedrijfstransformatie wordt versneld. Gesteund door een follow-the-sun support team dat zich bevindt in Enterprise Operations Centers (EOC's) over de hele wereld en gevoed wordt door hun eigen monitoring tool, Entuity Software™, kunnen ParkView Managed Services™ specifiek op maat gemaakt worden om te voldoen aan de vereisten van de unieke omgeving van elke klant, waardoor IT-teams zo productief mogelijk worden.

Jennifer Follett, VP of US Content en executive Editor CRN, The Channel Company, benadrukte het belang van managed services voor bedrijven op verschillende schaalgroottes: "Managed services bieden bedrijven van elke omvang een route om efficiëntie en aanpassingsvermogen te behouden tijdens hun groeitraject. De oplossingsleveranciers in onze 2024 MSP 500-lijst introduceren geavanceerde managed services portfolio's op de markt, waarmee hun klanten succes kunnen boeken door hun IT-budgetten te optimaliseren. Dit stelt bedrijven in staat om middelen strategisch toe te wijzen en zich te concentreren op missiekritische taken die toekomstig succes stimuleren."

De MSP 500-lijst wordt gepubliceerd in de uitgave van CRN van februari 2024 en online op www.crn.com/msp500.

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies is een wereldwijd datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf. We helpen meer dan 21.000 klanten datacenterbudgetten, productiviteit, prestaties en duurzaamheid te optimaliseren, zodat ze groter kunnen denken en sneller kunnen handelen. Van inkoop tot ontmanteling, ons uitgebreide portfolio van diensten en producten helpt IT-teams het beheer van de IT-levenscyclus te optimaliseren. Hierdoor maken ze tijd en geld vrij, zodat ze zich kunnen richten op het transformeren van hun bedrijf voor de toekomst.

Park PlaceDe toonaangevende en bekroonde dienstenportfolio omvat Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity Software™ en Curvature Hardware sales. Ga voor meer informatie naar www.parkplacetechnologies.com. Park Place is een portfoliobedrijf van Charlesbank Capital Partners en GTCR.

Park Place Technologies Media Contact

Michael Miller Directeur Globale Communicatie