CRN Names Park Place naar 2021 MSP 500, Elite 150 Lijsten

16 februari 2021

Cleveland, OH 16 februari 2021 - CRN®, een merk van The Channel Company, heeft opgenomen in de lijst Elite 150 van 2021. Park Place Technologies heeft vandaag aangekondigd dat CRN®, een merk van The Channel Company, Park Place heeft opgenomen in zijn 2021 Managed Service Provider (MSP) 500-lijst in de categorie Elite 150. De lijst, die jaarlijks wordt gepubliceerd, erkent de toonaangevende Noord-Amerikaanse solution providers die een innovatieve en vooruitstrevende benadering van managed services hebben laten zien. Deze diensten helpen eindgebruikers hun operationele efficiëntie te verbeteren en te navigeren door de voortdurende complexiteit van IT-oplossingen, terwijl hun rendement op IT-investeringen wordt gemaximaliseerd.

Dit is het vierde achtereenvolgende jaar dat Park Place wordt genoemd in de Elite 150.

Met geavanceerde benaderingen voor het leveren van managed services zijn MSP's een integraal onderdeel geworden van het succes van bedrijven wereldwijd. Ze helpen organisaties gebruik te maken van complexe technologieën en houden daarbij de focus op hun kernactiviteiten zonder hun budgetten te belasten. CRN's 2021 MSP 500-lijst identificeert de belangrijkste spelers op de markt voor managed services die zich onderscheiden met best-of-breed oplossingen die de bedrijfsresultaten bieden die klanten nodig hebben.

De MSP 500-lijst is onderverdeeld in drie secties: de MSP Pioneer 250, voor bedrijven met bedrijfsmodellen gericht op managed services en grotendeels gericht op de MKB-markt; de MSP Elite 150, voor grote, datacentergerichte MSP's met een sterke mix van on-premise en off-premise services; en de Managed Security 100, voor MSP's die zich voornamelijk richten op off-premise en cloud-gebaseerde beveiligingsdiensten.

Park Placedat momenteel zijn30-jarig bestaan viert, is een toonaangevende vernieuwer in het vereenvoudigen van het beheer van de IT-datacenterinfrastructuur. De ontwikkeling van Discovery, Monitor, Support en Optimize (DMSO) heeft een revolutie teweeggebracht in de ingediende TPM met aanbiedingen als ParkView™ Managed Services, Entuity software en ons Enterprise Operations Center. In november 2020 nam Park Place Curvature over, wat resulteerde in de creatie van 's werelds grootste TPM, met het grootste buitendienstteam in de branche; meer dan 1,15 miljoen reserveonderdelen die toegankelijk zijn vanuit meer dan 2.400 opslaglocaties wereldwijd; en toegang tot Park Place's meertalige, 24 uur per dag geopende ondersteuningscentra die 154 landen in 170 talen ondersteunen.

Park Place heeft zijn service ook gedifferentieerd door middel van hulpmiddelen voor klantervaring zoals het Central Park klantenportaal, dat het sorteren van bedrijfsmiddelen, realtime ticketbewaking en de mogelijkheid om gecontracteerde items toe te voegen en te verwijderen mogelijk maakt; de PPTech Mobile app, die toegang biedt tot het Central Park portaal via elk mobiel apparaat; een tracker die realtime tracking biedt wanneer technici en onderdelen worden verzonden; een First-Time Fix Guarantee, en een nieuwe podcast, "The Blue Couch Tech Sessions," die industrieanalisten en experts samenbrengt voor een maandelijkse discussie over innovatie.

"Ik ben erg blij dat Park Place Technologies opnieuw is onderscheiden voor uitmuntendheid in ons portfolio van datacenterservices", zegt Jeff McCullough, Global VP of Channel Sales voor Park Place. "Ik ben er vooral trots op dat The Channel Company het belang van onze business voor channelpartners erkent. Onze partners zijn een cruciaal onderdeel van onze groeistrategie en we kijken ernaar uit om onze klanten te blijven verblijden met de producten en diensten die Park Place en onze partners samen leveren."

McCullough werd onlangs genoemd in de 2021 CRN Channel Chiefs List.

"Effectieve MSP's stellen bedrijven in staat zich te richten op hun kerndoelstellingen, terwijl ze de kwaliteit en betrouwbaarheid van hun cloud computing-mogelijkheden verbeteren", zegt Blaine Raddon, CEO van The Channel Company. "De solution providers op CRN's 2021 MSP 500-lijst verdienen erkenning voor hun innovatieve en vooruitstrevende aanpak van managed services, en het vermogen om operationele efficiëntie en systemen te optimaliseren om het rendement op investeringen te maximaliseren."

De MSP 500-lijst zal worden gepubliceerd in het februarinummer 2021 van CRN en online op www.CRN.com/msp500.

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies vereenvoudigt het beheer van complexe technologieomgevingen wereldwijd. Ons netwerk van onderdelen voor de ondersteuning van datacenters wordt regionaal, lokaal en ter plaatse opgeslagen om een snelle distributie van onderdelen en service mogelijk te maken om de uptime te verbeteren. Park Place heeft een nieuwe categorie technologieservices gecreëerd - Discover, Monitor, Support, Optimize (DMSO) - een volledig geïntegreerde aanpak voor het beheer van kritieke infrastructuur. Onze toonaangevende en bekroonde services omvatten ParkView™ Managed Services, Entuity software en ons Enterprise Operations Center.

Voor meer informatie, bezoek ons op www.parkplacetechnologies.com.