Park Place Technologies Erkend op CRN's 2023 MSP 500 Lijst in de Elite 150 Categorie

14 maart 2023

CLEVELAND, 14 februari 2023 - CRN, een merk van The Channel Company, heeft vandaag bekendgemaakt dat Park Place Technologies, de toonaangevende wereldwijde onderneming voor datacenter- en netwerkoptimalisatie, is opgenomen in de 2023 Managed Service Provider (MSP) 500-lijst als een "Elite 150"-kwalificatie. De lijst, die jaarlijks wordt gepubliceerd, identificeert de toonaangevende serviceproviders in Noord-Amerika die een nieuwe golf van groei en innovatie voor het kanaal stimuleren door middel van vooruitstrevende benaderingen van managed services, waarmee eindgebruikers worden geholpen hun efficiëntie te verhogen en IT-oplossingen te vereenvoudigen, terwijl hun rendement op investering wordt gemaximaliseerd.

Deze eer markeert het vierde achtereenvolgende jaar waarin Park Place Technologies wordt genoemd in de categorie MSP Elite 150.

MSP's zijn een vitaal onderdeel geworden van het succes van bedrijven wereldwijd. MSP's stellen organisaties in staat om gebruik te maken van ingewikkelde technologieën en helpen hen ook om zich strikt te concentreren op hun belangrijkste bedrijfsdoelstellingen zonder dat de budgetten onder druk komen te staan.

De jaarlijkse MSP 500-lijst is onderverdeeld in drie secties: de MSP Pioneer 250, voor bedrijven met bedrijfsmodellen die vooral gericht zijn op beheerde diensten en grotendeels op de MKB-markt; de MSP Elite 150, voor grote, op datacenters gerichte MSP's met een sterke mix van on- en off-premises diensten; en de Managed Security 100, voor MSP's die vooral gericht zijn op off-premises en cloud-gebaseerde beveiligingsdiensten.

"Ik ben erg blij voor Park Place Technologies CRN opnieuw geëerd te worden voor uitmuntendheid in ons portfolio van datacenterservices", zegt Chad Jones, Senior Director of Channel Sales voor Park Place. "Ik ben er vooral trots op dat The Channel Company het belang van onze business voor channelpartners erkent. Onze partners zijn een cruciaal onderdeel van onze groeistrategie en we kijken ernaar uit om onze klanten te blijven verblijden met de producten en diensten die Park Place en onze partners samen leveren."

Park Place is erkend als een van CRN's 2023 MSP Elite 150 voor zijn uitgebreide managed services portfolio; ParkView Managed Services™ biedt een volledig pakket managed infrastructuuroplossingen dat orde brengt in het beheer van de bedrijfskritische storage-, server- en netwerkinfrastructuur van een organisatie, terwijl chaos wordt geëlimineerd en bedrijfstransformatie wordt versneld. Gesteund door een follow-the-sun support team dat zich bevindt in Enterprise Operations Centers (EOC's) over de hele wereld en gevoed wordt door hun eigen monitoring tool, Entuity Software™, kunnen ParkView Managed Services™ specifiek op maat gemaakt worden om te voldoen aan de vereisten van de unieke omgeving van elke klant, waardoor IT-teams zo productief mogelijk worden.

"Managed services bieden een pad voor bedrijven van elke omvang om efficiënt en flexibel te blijven terwijl ze groeien", zegt Blaine Raddon, CEO van The Channel Company. "De solution providers op onze 2023 MSP 500-lijst brengen innovatieve managed services portfolio's op de markt, helpen hun klanten te winnen door meer te doen met de IT-budgetten die ze hebben en maken middelen vrij om zich te richten op missiekritische activiteiten om toekomstig succes te stimuleren."

De MSP 500-lijst staat in het huidige nummer van CRN en online op www.crn.com/msp500.

Over Park Place Technologies

Aangedreven door 's werelds grootste on-the-ground engineering team, een robuuste groep geavanceerde ingenieurs en onze wereldwijde Enterprise Operations Centers, helpen wij meer dan 21.000 klanten bij het optimaliseren van datacenter budgetten, productiviteit, prestaties en duurzaamheid, zodat ze groter kunnen denken - en sneller kunnen handelen.

Van inkoop tot ontmanteling, ons uitgebreide portfolio van diensten en producten helpt IT-teams het beheer van de IT-levenscyclus te optimaliseren. Dit maakt tijd en uitgaven vrij, zodat zij zich kunnen richten op de transformatie van hun bedrijf voor de toekomst.

Park PlaceDe toonaangevende en bekroonde dienstenportfolio omvat Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity Software™ en Curvature Hardware sales. Ga voor meer informatie naar www.parkplacetechnologies.com. Park Place is een portfoliobedrijf van Charlesbank Capital Partners en GTCR.

Park Place Technologies Media Contacten

Jennifer Deutsch | Chief Marketing Officer