Park Place verdient 9e prijs voor Beste Werkgever van NorthCoast 99

28 september 2018

Park Place Technologies is er trots op door ERC erkend te zijn als een van de 99 beste plaatsen om te werken in Northeast Ohio! Dit is de negende achtereenvolgende keer dat Park Place de NorthCoast 99 award heeft ontvangen.

"Getalenteerde mensen kunnen overal werken, maar Great Workplaces die 'best in class' zijn, zijn zeldzaam. Bij Park Place geloven we dat wanneer we voor onze medewerkers zorgen en hen waarderen op de manier waarop we willen dat zij voor onze klanten zorgen en hen waarderen, onze groei een natuurlijk resultaat zal zijn van geweldige service," aldus Judy Collister, Executive VP Human Resources voor Park Place.

NorthCoast 99 erkent voor de 20e keer fantastische werkomgevingen voor mensen die topprestaties leveren, resultaten boeken, concurrentievoordelen bieden en bedrijven in staat stellen te innoveren en te groeien. Kandidaten worden geëvalueerd op basis van beleid en praktijken met betrekking tot het aantrekken en behouden van toppresteerders, en op basis van gegevens uit werknemersenquêtes.

"We zijn zeer vereerd om de 2018 NorthCoast 99 winnaars te erkennen. Deze organisaties hebben het recht verdiend om zichzelf een Great Workplace te noemen door hun toewijding aan het aantrekken, ondersteunen, behouden en motiveren van hun Top Performers. ERC ontwikkelde het NorthCoast 99-programma met de hoop lokale leiders te inspireren om de Great Workplace-beweging te bevorderen," aldus Kelly Keefe, President van ERC.

NorthCoast 99 is een jaarlijks erkenningsprogramma dat 99 fantastische werkplekken voor toptalent in Noordoost Ohio eert.

Sinds 1991, Park Place Technologies een alternatief voor het onderhoud van opslag-, server- en netwerkhardware voor IT-datacenters na de garantie. Als 's werelds grootste onderhoudsbedrijf voor datacenters na de garantie ondersteunt Park Place 13.000 organisaties in 110 landen. Park Place is gevestigd in Cleveland en heeft wereldwijd meer dan 1.000 mensen in dienst.