Park Place Technologies Neemt de activa voor hardwareonderhoud en datamigratie over van Congruity360

15 september 2021

Nieuwe activa zullen Park Place's Professional Services wereldwijd versterken en het aanbod voor zakelijke klanten uitbreiden

CLEVELAND, OH en NORWELL, MASS. - 15 september 2021 - Park Place Technologies, een wereldwijde leverancier van IT-infrastructuurdiensten en -oplossingen, kondigde de overname aan van specifieke activa van Congruity360. Congruity360, gevestigd in Norwell, Massachusetts, levert wereldwijde, leveranciagnostische IT-beheerdiensten.

Park Place zal Congruity360's activiteiten op het gebied van onderhoud voor derden, datamigratiediensten en nieuwe hardwareverkopen overnemen. Congruity360 blijft eigenaar van zijn informatiebeheer- en softwareactiviteiten.

"Toen we eind vorig jaar Curvature overnamen, hebben we de mogelijkheden voor hardwareonderhoud en professionele services van Park Placeenorm versterkt. Met de overname van Curvature hebben we een belangrijke en belangrijke concurrent voor OEM-datacenteronderhoud gecreëerd. Daarnaast heeft het onze mogelijkheden op het gebied van professionele services sterk verbeterd. Congruity360 weerspiegelt dat model met een mooie lijst van onderhoudsklanten en een dynamische en groeiende datamigratieactiviteit die een extra laag toevoegt aan onze professionele servicemogelijkheden," aldus Chris Adams, president en CEO van Park Place .

Gartner rapporteert dat omdat datamigratieprojecten betrekking kunnen hebben op meerdere systemen en tijdrovend zijn, bijna 50 procent van al deze projecten het budget overschrijdt of nadelig is voor het bedrijf. Park PlaceDe Professional Services-oplossingen zullen Congruity360's datamigratiepraktijk omvatten om de grootste en meest complexe datamigraties efficiënt en kosteneffectief te adviseren, beheren en uitvoeren, ongeacht OEM en VAR.

"Het team van Congruity360 begrijpt data, begrijpt workflow en begrijpt compliance en security", zegt Brian Davidson, CEO van Congruity360. "Wij zijn experts in het verhuizen van petabytes aan opslaggegevens voor Fortune 500-bedrijven. We helpen bij het plannen en strategeren van verhuizingen waarbij cloud-, on-prem- en hybride opslagplatforms betrokken zijn, en komen zo tegemoet aan de grootste uitdagingen waarmee CIO's en CEO's tegenwoordig worden geconfronteerd bij het migreren van gegevens. We zijn van begin tot eind eigenaar van het proces; we kunnen interne teams aanvullen of zorgen voor kennisoverdracht voor nieuwe infrastructuur in de omgeving met ongeëvenaarde snelheid en efficiëntie."

Dit is Park Place's tweede overname in 2021 en18e overname sinds 2016.

OVER PARK PLACE

Park Place Technologies is een wereldwijde leverancier van IT-infrastructuur en -oplossingen met een uniek portfolio (van middelen en diensten) dat is ontworpen om de bewaking en het beheer van digitale omgevingen te stroomlijnen.

Onze DMSO-benadering (Discover, Monitor, Support & Optimize) vergroot de zichtbaarheid en controle van de infrastructuur door IT-beheer op hardware-, netwerk-, OS- en applicatieniveau te integreren. Park PlaceOnze toonaangevende en bekroonde services omvatten Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity™ software en Curvature Hardware sales.

Ga voor meer informatie naar www.parkplacetechnologies.com. Park Place is een portfoliobedrijf van Charlesbank Capital Partners en GTCR.

MEDIA CONTACTEN

Jennifer Deutsch, Chief Marketing Officer