GigaOm erkent uitzonderlijke prestaties van grote ondernemingen Park Place TechnologiesEntuity Software

19 juli 2022

CLEVELAND, OH, 19 juli 2022 - Het bedrijf Park Place Technologies werd genoemd in het meest recente GigaOm Network Observability Radar Report, de eerste erkenning van GigaOm. Genoemd in het rapport als een "leider" en "snelle beweger" voor hun Entuity Software™ product, laat deze erkenning het volgende zien Park Place Technologies' voortdurende innovatie en focus op het evoluerende landschap van klantenbehoeften in de IT-ruimte.

GigaOm netwerk waarneembaarheidsradar

Deze erkenning van GigaOm komt op de hielen van een andere belangrijke erkenning in de industrie door G2, die Entuity benoemde als een "Spring Leader" en "High Performer" in hun 2022 Network Management Software rapportage.

"Deze gewaardeerde erkenning van GigaOm, in combinatie met onze G2-status, is een één-tweetje, waarbij de kracht van de analisten en onze klantencommunity wordt gebruikt om de doeltreffendheid van deze zeer schaalbare software aan te tonen", zegt David Cramer, President van de Software, Managed en Professional Services Strategic Unit. Park Place Technologies Software, Managed and Professional Services Strategic Business Unit. "Met Entuity bieden we een best-in-class oplossing voor het monitoren van netwerkprestaties die duidelijk erkend wordt als marktleider."

De voortdurende evolutie van het product en de recente release van Entuity V20.0 in april 2022, heeft ervoor gezorgd dat de software marktleider is geworden voor zijn event- en configuratiebeheersystemen, die door GigaOm in het Network Observability-rapport specifiek als "sterke punten" werden vermeld.

Om de belangrijkste criteria voor opname in de GigaOm Network Observability Radar te lezen, ga naar: https://research.gigaom.com/reprint/key-criteria-for-evaluating-network-observability-solutions-park-place/.

Het verslag over de netwerkobservabiliteitsradar is te vinden op: https: //research.gigaom.com/reprint/gigaom-radar-for-network-observability-park-place-tech/.

Voor meer informatie over GigaOm kunt u terecht op: https://gigaom.com/.

Voor meer informatie over Entuity, zie: https://www.parkplacetechnologies.com/entuity/.