Jeff McCullough van Park Place Technologies Erkend als 2021 CRN Channel Chief

16 februari 2021

Cleveland, OH, 10 februari 2021 - CRN Park Place Technologies, een enkele bron voor bekroond onderhoud van datacenterhardware en een volledig pakket van beheerde diensten, heeft vandaag aangekondigd dat CRN®, een merk van The Channel Company, Jeff McCullough, global vice president of channel sales, heeft opgenomen in de lijst van Channel Chiefs voor 2021. De prestigieuze CRN® Channel Chiefs lijst, die jaarlijks wordt gepubliceerd, erkent toonaangevende leidinggevenden van IT-kanaalleveranciers die voortdurend uitmuntend leiderschap, invloed, innovatie en groei laten zien.

"Ik voel me vereerd dat ik dit jaar ben opgenomen in de CRN Channel Chiefs lijst. Park Place Technologies," zei McCullough. "CRN heeft altijd de gouden standaard van progressief channelleiderschap gedefinieerd en als iemand die een carrière heeft opgebouwd door met partners te werken, waardeer ik het om samen met zoveel andere getalenteerde mensen te worden erkend. Park Place heeft onze kanaaltransformatie in gang gezet, waarbij Park Place en Curvature partnernetwerken worden samengebracht in een nieuw en krachtig wereldwijd kanaal dat tot doel heeft partnerreps te veranderen in helden in de ogen van hun klanten. Mijn missie is om de breedte en differentiatie van ons portfolio naar onze partners te brengen en hun winstgevende groei te versnellen. Door samen te werken met The Channel Company, en met erkenning door CRN, is Park Place beter uitgerust om ons transformatieverhaal naar onze partners te brengen."

Als VP van global channel sales houdt McCullough toezicht op alle kanaalrelaties en -ontwikkelingen voor Park Place. Hij richt zich op het helpen versterken van huidige partnerschappen en het stimuleren van nieuwe partnerschappen om een verbeterd serviceaanbod, een grotere waarde en rijkere marges mogelijk te maken. McCullough is een gedreven technologie-executive met een diverse achtergrond in verkoop, presales, marketing, productmanagement, GTM-ontwikkeling en bedrijfsmanagement. Hij leidt multidisciplinaire teams bij het stimuleren van jaar-over-jaar groei en heeft een bewezen staat van dienst in het ontwikkelen van go-to-market strategieën voor directe verkoop en kanaalpartners, het analyseren en bouwen van groeiplannen op basis van verschuiving van IT-gebruik van on premise naar cloud, en het transformeren van inkomsten en winstpools.

"CRN's 2021 Channel Chiefs lijst bevat de grootste channel evangelisten van de industrie, een groep individuen die onvermoeibaar werken namens hun partners en groei stimuleren door de ontwikkeling van sterke partnerprogramma's en innovatieve bedrijfsstrategieën die helpen bedrijfskritische oplossingen op de markt te brengen," zegt Blaine Raddon, CEO van The Channel Company. "The Channel Company is er trots op deze channel influencers te erkennen en kijkt ernaar uit hun voortdurende succes te volgen."

CRN's 2021 Channel Chiefs lijst zal worden gepubliceerd in de februari 2021 uitgave van CRN® Magazine en online op www.CRN.com/ChannelChiefs.

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies vereenvoudigt het beheer van complexe technologieomgevingen wereldwijd. Ons netwerk van onderdelen voor de ondersteuning van datacenters wordt regionaal, lokaal en ter plaatse opgeslagen om een snelle distributie van onderdelen en service mogelijk te maken om de uptime te verbeteren. Park Place heeft een nieuwe categorie technologieservices gecreëerd - Discover, Monitor, Support, Optimize (DMSO) - een volledig geïntegreerde aanpak voor het beheer van kritieke infrastructuur. Onze toonaangevende en bekroonde services omvatten ParkView™ Managed Services, Entuity software en ons Enterprise Operations Center.

Voor meer informatie, bezoek ons op www.parkplacetechnologies.com.

Park Place is een portfoliobedrijf van Charlesbank Capital Partners en GTCR.