Park Place neemt CMG-Nicsa over, biedt service in heel Latijns-Amerika

12 december 2018

12 december 2018 - Park Place Technologies heeft de overname aangekondigd van de Latijns-Amerikaanse activiteiten van CMG-Nicsa, een leverancier van IT-oplossingen, ondersteunende infrastructuren en outsourcingdiensten in Latijns-Amerika en het Caribisch gebied. Door deze overname kan Park Place Technologies, 's werelds grootste onderhoudsfirma voor datacenters na garantie, zijn diensten aanbieden aan klanten die gevestigd zijn of activiteiten hebben in heel Latijns-Amerika.

Park Place Technologies klanten zullen profiteren van CMG-Nicsa's gevestigde callcenter en buitendienst, met Spaans- en Portugeestalige technici. Om deze overname te ondersteunen, Park Place Technologies zal CMG-Nicsa kantoren openen of bestaande kantoren uitbreiden in Uruguay, Argentinië, Mexico en Brazilië. Park Place Technologies zal ook een operationeel centrum openen in Uruguay en een testlaboratorium en onderdelenmagazijn in Mexico.

"Met CMG-Nicsa verwerven we de belangrijkste leverancier van onderhoudsdiensten voor derden in Latijns-Amerika", zegt Chris Adams, President en COO van CMG-Nicsa. Park Place Technologies. "Met een laserfocus op uitmuntende service en diepgaande lokale kennis van het Latijns-Amerikaanse landschap, heeft CMG-Nicsa met succes sterke, langdurige klantrelaties ontwikkeld en aanzienlijke waarde gegenereerd in de LATAM- en Caribische regio's voor haar wereldwijde klanten. Door deze overname blijft Park Place onze wereldwijde marktpositie als merkleider op het gebied van onderhoud door derden uitbreiden. Onze waardepropositie voor onze klanten omvat nu de grootste Latijns-Amerikaanse serviceorganisatie en aanbieder van onderhoud na garantie."

"Als bedrijf dat tijd besteedt aan het begrijpen van de exacte behoeften van onze klanten, kijken we ernaar uit om samen te werken met Park Place Technologies om hun volledige portfolio van diensten naar deze regio te brengen en verder te groeien op de klantervaring en hoogwaardige ondersteuning die we hebben opgebouwd in Latijns-Amerika en het Caribisch gebied," zegt Christian Gouveia, mede-eigenaar, CMG-Nicsa. "We zijn verheugd om Park Place's verkoopmodel en AI-gedreven, remote monitoring service ParkViewTM in deze regio te gebruiken en onze capaciteiten en ervaring te combineren om zowel onze als Park Place's lokale en wereldwijde klanten verder te ondersteunen en te versterken."

Gouveia krijgt een nieuwe functie als General Manager, LATAM en het Caribisch gebied voor, Park Place TechnologiesHij houdt toezicht op de operaties en voortdurende groei.

Dit is de vierde overname voor Park Place Technologies in 2018, na het in Ierland gevestigde Origina Technology Services, het in Singapore gevestigde Axentel Technologies en het in Houston gevestigde Solid Systems CAD Services (SSCS). Samen zorgen deze overnames voor een aanzienlijke uitbreiding van Park Place Technologies' wereldwijde aanwezigheid en vertegenwoordigen Park Place Technologies' toewijding aan het voorzien in de groeiende behoeften van haar wereldwijde klantenbestand.