Park Place ontvangt de Technology Excellence Award van Singapore Business Review voor infrastructuurtechnologie - IT-diensten

03 juni 2019

Singapore Business Review eert ParkView, een revolutionaire dienst die op afstand en nauwkeurig hardwarestoringen opspoort op 24-uurs basis.

Singapore - Singapore Business Review (SBR) heeft de SBR Technology Excellence Awards voor 2019 bekendgemaakt. Park Place Technologies is bekroond met de trofee in de categorie Infrastructure Technology - IT Services. De award benadrukt ParkViewTM, een baanbrekende service op afstand die proactief storingen in apparatuurhardware detecteert.

De 24-uurs ParkViewTM service is beschikbaar voor opslag-, server- en netwerkproducten die worden onderhouden door Park Place. Storingsdiagnose, identificatie van onderdelen en noodzakelijke reparaties worden vergemakkelijkt door waarschuwingen die veilig worden verzonden naar het technische team van Park Place. ParkViewTM maakt gebruik van een machine-naar-machine communicatiemodel waarmee storingsgegevens en informatie over bedrijfsmiddelen rechtstreeks worden doorgegeven aan het ParkViewTM-bedrijfssysteem. Deze methode, die geen menselijke tussenkomst vereist, resulteert in nauwkeurige diagnose en reparatie in meer dan 97% van de gevallen.

"Singapore Business Review (SBR) kent de belangrijke economische rol van bedrijven die diensten, producten, strategieën leveren in de technologische ruimte," zei de publicatie in een verklaring aan de media. "Daarom heeft de SBR Technology Excellence Awards voor 2019 een nieuwe lichting winnaars onthuld wiens belangrijkste werk wordt gekenmerkt door uniciteit en innovatie, effectiviteit en impact, en dynamiek. Met de introductie van ParkViewTM, een revolutionaire service die 24 uur per dag op afstand nauwkeurig hardwarefouten detecteert, stelt Park Place honderden klanten gerust die storage-, server- en netwerkapparatuur onderhouden."

"Ons ParkViewTM-aanbod komt op het hoogtepunt van digitale transformatie in tal van sectoren", zegt Chris Adams, President en Chief Executive Officer, Park Place Technologies. "Nu CIO's meer dan ooit verantwoordelijk worden gehouden om een inkomstenbron voor hun organisaties te zijn, stelt ParkViewTM IT-bedrijven in staat om zo efficiënt en foutloos mogelijk te werken, terwijl de kosten worden verlaagd. We zijn SBR dankbaar voor het eren van ParkViewTM omdat het bedrijven over de hele wereld beïnvloedt."

De inaugurele prijsuitreiking vond plaats op 30 mei 2019 in het Conrad Centennial Singapore.

De nominaties van dit jaar werden beoordeeld door een panel bestaande uit Cheang Wai Keat, Head of Advisory van Ernst & Young LLP; Darwin Thio, Director, Cybersecurity & Technology Services van Nexia TS; KPMG Head of Cybersecurity Daryl Pereira; Evelyn Lim, Executive Director, Tax Advisory van BDO LLP, en; Jonathan Kok, Co-Head of Technology, Media & Communications Industry Group van RHTLaw Taylor Wessing LLP.