Park Place Technologies Neemt NCE Group Limited over

augustus 08, 2017

De overname van NCE is de grootste in de geschiedenis van Park Placeen vergroot het klantenbestand en de omvang van het bedrijf.

CLEVELAND, OH, 8 augustus 2017 - Het bedrijf NCE Group Limited (NCE) is een wereldwijde leverancier van onderhoud en reparatie van datacenters. Park Place Technologies kondigde vandaag aan dat het de grootste overname in de geschiedenis van het bedrijf heeft afgerond, met de overname van NCE Group Limited (NCE), een wereldwijde leverancier van onderhoud en reparatie van datacenters door derden. Hoewel de voorwaarden van de transactie niet bekend zijn gemaakt, zorgt deze overname voor een aanzienlijke uitbreiding van Park Place's wereldwijde klantenportefeuille en Europese aanwezigheid. De bedrijven zijn van plan om onmiddellijk te beginnen met de integratie van hun activiteiten, kanaalpartners, klanten en medewerkers. Park Place Technologies' huidige personeelsbestand.

"NCE levert al meer dan 35 jaar uitzonderlijke diensten, diepgaande productkennis en expertise in de sector", zegt Ed Kenty, voorzitter en CEO van NCE. Park Place Technologies. "Met ontwerp en levering in de kern van NCE's identiteit, zijn we verheugd om hun unieke ervaring en voorbeeldig leiderschap te benutten als we onze mogelijkheden en service- en ondersteuningsfuncties voor onze klanten verder uitbreiden."

Sinds 1981 heeft NCE klanten in de VS en het Verenigd Koninkrijk bediend en is het bedrijf uitgegroeid tot een dienstverlener voor Fortune 100 en kleine en middelgrote IT-klanten in een breed spectrum van industrieën. Het hoofdkantoor is gevestigd in Wiltshire, Verenigd Koninkrijk, en NCE is al lange tijd een prominente speler op het gebied van onderhoud door derden en hardware voor bedrijven na garantie. Door de integratie van NCE met Park Place kunnen klanten profiteren van een grotere efficiëntie en kosteneffectieve services. De extra expertise van NCE op het gebied van datacenterhardware zal ook de mogelijkheden van Park Placevoor zijn klanten vergroten.

"In de loop der jaren heeft NCE duizenden bedrijven geholpen met hun IT-behoeften", zegt Andrew Genever, voormalig CEO van NCE en onlangs benoemd tot VP Depot Operations bij NCE. Park Place Technologies. "Nu we ons aansluiten bij Park Place, zullen we onze klanten wereldwijd uitzonderlijke service blijven bieden, terwijl we gebruik maken van Park Place's brede expertise. Onze klanten zullen profiteren van een grotere toegang tot technische mogelijkheden, snellere responstijden en een betere service-ervaring. Deze overname zal de manier waarop we met onze kanaalpartners samenwerken verder verbeteren, waardoor we beter kunnen voldoen aan de steeds veranderende IT-behoeften van onze klanten."

"De afgelopen weken heeft, Park Place Technologies talrijke overnames aangekondigd", zegt Chris Adams, President en Chief Operating Officer, Park Place Technologies. "Vandaag verwelkomen we NCE in de Park Place familie. Met deze overname verstevigen we Park Place's marktpositie als de grootste wereldwijde pure play leverancier van datacenter onderhoud. We breiden onze voetafdruk uit naar extra Europese markten en voegen talent toe aan de diepste bank in de industrie om ons groeiende klantenbestand te ondersteunen en de klantervaring te verrijken."

Deze deal markeert Park Place TechnologiesDeze overname markeert de zesde overname in het afgelopen jaar en is de nieuwste poging van het bedrijf om zijn wereldwijde toewijding te tonen om de toekomst van legacy enterprise storage en hardware-onderhoud na garantie mogelijk te maken.

In november 2016, Park Place Technologies een vestiging geopend in Singapore, Azië-Pacific (APAC). Meest recentelijk, Park Place Technologies Prestige Data Center Solutions uit het VK, Performance Data uit Singapore en Allen Myland, Inc. uit de VS overgenomen, waardoor het wereldwijde bereik en dienstenaanbod verder zijn uitgebreid.