Park Place Technologies Kondigt de inaugurele 2023 Channel Partner Awards ontvangers aan

08 februari 2024

Regionale ceremonies onthullen uitstekende wereldwijde prestaties van leveranciers van IT-oplossingen

CLEVELAND, 8 februari 2024 - Gisteravond heeft , Park Place Technologieshet toonaangevende wereldwijde datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf, officieel de winnaars bekendgemaakt van het inaugurele 2023 Channel Partner Awards-programma. Deze awards erkennen de samenwerking van Park Place's netwerk van channelpartners bij het oplossen van pijnpunten van klanten door de adoptie van IT-infrastructuurbeheer en optimalisatieservices.

Partners spelen een cruciale rol in Park Place Technologiessucces en zijn een belangrijke drijvende kracht achter het genereren van inkomsten en het wereldwijd faciliteren van deals. Park Place erkent dit en zet zich in om de groei en het succes van zijn partners te bevorderen. De oprichting van hun Partner Advisory Board (PAB) in zowel Noord-Amerika als EMEA in 2023 onderstreept deze toewijding en biedt een platform voor communicatie, leren en wederzijds voordeel.

Daarnaast biedt de implementatie van een Channel Partner Awards programma een platform om formeel erkenning te geven aan organisaties die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan het succes van de organisatie, terwijl kritieke pijnpunten van klanten werden aangepakt. Regionale uitreikingen in Scottsdale, Arizona en Londen, UK boden de gelegenheid om partners persoonlijk te erkennen en te prijzen voor hun toewijding en prestaties in het afgelopen jaar.

De awards bestonden uit vijf categorieën in vier regio's en stonden open voor alle van Park Place Technologiespartners die op 1 januari 2023 in dienst waren getreden. De titels van de awards en de winnaars per regio waren als volgt:

2023 Partner van het Jaar
Toegekend aan de partners die de grootste totale inkomstenbijdrage aan Park Place Technologies tussen 1 januari 2023 en 31 december 2023. De winnaars per regio zijn

• Noord-Amerikaanse Partner van het Jaar - CDW Corporation
  • Aziatisch-Pacifische partner van het jaar - DXC Technology
  • Overheidspartner van het jaar in Europa, het Midden-Oosten en Afrika - Insight
  • Commerciële partner van het jaar in Europa, het Midden-Oosten en Afrika - Softcat
  • Latijns-Amerikaanse partners van het jaar:
    • Regio Noord-Latijns-Amerika Partner van het Jaar - BPM @ Consulting
    • Partner van het jaar in de regio Zuidelijk Kegel - Telextorage
    • Partner van het jaar in de Andes-regio - Groene diensten en oplossingen

2023 Rising Star-partner van het jaar
Erkenning voor partners die in 2022 zijn aangenomen en die hun partnerpotentieel hebben laten zien bij het leveren van live mogelijkheden, actief hebben samengewerkt met Park Place en een groei op jaarbasis hebben laten zien ten opzichte van de voorgaande 12 maanden, tussen 1 januari 2023 en 31 december 2023. Tot de winnaars per regio behoren:

• Noord-Amerikaanse Rising Star-partner van het jaar - Lucidia IT
  • Asian-Pacific Rising Star Partner van het Jaar - Galaxy Office Automation
  • Europese, Midden-Oosterse en Afrikaanse Rising Star Partner van het Jaar - Renewtech
  • Latin American Rising Star Partners of the Year:
    • Regio Noord-Latijns-Amerika Rising Star Partner van het Jaar - Sonda
    • Southern Cone Region Rising Star Partner van het Jaar - Vr4
    • Rising Star-partner van het jaar in de Andes - IO Gestion

2023 Samenwerkingspartner van het Jaar
Erkenning voor partners die blijk hebben gegeven van echte samenwerking, door samen te werken met Park Place Technologies om pijnpunten bij klanten op te lossen en oplossingen te bedenken, die pleitbezorgers zijn voor Park Place's aanbod van IT-infrastructuurbeheerdiensten en die de samenwerking tussen onze verkoop- en technische teams over ons hele portfolio hebben bevorderd. Tot de winnaars per regio behoren:

• Noord-Amerikaanse samenwerkingspartner van het jaar - SHI International Corp
  • Aziatisch-Pacifische samenwerkingspartner van het jaar - Phil-Data Business Systems Inc.
  • Samenwerkingspartner van het jaar in Europa, het Midden-Oosten en Afrika - Viadex
  • Latijns-Amerikaanse samenwerkingspartners van het jaar:
    • Samenwerkingspartner van het jaar voor de regio Noord-Latijns-Amerika - Openstor
    • Samenwerkingspartner van het jaar in de regio Zuidelijk Kegel - Ricoh Chili
    • Samenwerkingspartner van het jaar in de Andes-regio - Terasys

2023 Partnerinitiatief van het Jaar
Toegekend aan de partners die hebben samengewerkt met Park Place Technologies om een opvallend initiatief te leveren. Dit initiatief brengt de verkoopteams van hun partners op één lijn met Park Place of promoot het dienstenportfolio van Park Placeactief bij hun eindgebruikersklanten, wat resulteert in een aantoonbare afstemming op Park Place en ons dienstenportfolio. Tot de belangrijkste criteria behoorden het totale aantal op één lijn zittende vertegenwoordigers en kansen per vertegenwoordiger die samenwerkten met Park Place verkopers. Tot de winnaars per regio behoren:

• Noord-Amerikaans partnerinitiatief van het jaar - CDW Corporation
  • Aziatisch-Pacifisch partnerinitiatief van het jaar - Information System Services Co. (Japan)
  • Partnerinitiatief van het jaar in Europa, het Midden-Oosten en Afrika - Constor Solutions
  • Latijns-Amerikaans partnerinitiatief van het jaar - Sdelka

2023 Partnerdeal van het Jaar
Erkenning van de partners die verantwoordelijk zijn voor het leveren van de grootste dealkans aan Park Place Technologies tussen 1 januari 2023 en 31 december 2023. De winnaars per regio zijn

• Noord-Amerikaanse Partnerdeal van het Jaar - Technologent
  • Aziatisch-Pacifische partnerdeal van het jaar - DXC Technology
  • Europese, Midden-Oosterse en Afrikaanse partnerdeal van het jaar - Softcat

Chad Jones, Senior Director of Partner Sales bij Park Place Technologiessprak zijn dank uit en zei: "Namens Park Place Technologiesben ik er trots op dat ik onze strategische partners kan bedanken voor hun enthousiasme en toewijding aan het opschalen van de business binnen hun eindgebruikersaccounts."

"De vijf awardcategorieën in onze 2023 inaugural Partner Awards zijn afgeleid van Park Place's kanaalprogramma-initiatieven, zoals portfolio-adoptie en sales rep engagement," vervolgde hij. "2023 was een bannerjaar voor Park Place, en specifiek onze Channel divisie, die een historische groei in boekingen en inkomsten zag in alle bedrijfssegmenten."

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies is een wereldwijd datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf. We helpen meer dan 21.000 klanten datacenterbudgetten, productiviteit, prestaties en duurzaamheid te optimaliseren, zodat ze groter kunnen denken en sneller kunnen handelen. Van inkoop tot ontmanteling, ons uitgebreide portfolio van diensten en producten helpt IT-teams het beheer van de IT-levenscyclus te optimaliseren. Hierdoor maken ze tijd en geld vrij, zodat ze zich kunnen richten op het transformeren van hun bedrijf voor de toekomst.

Park PlaceDe toonaangevende en bekroonde dienstenportfolio omvat Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity Software™ en Curvature Hardware sales. Ga voor meer informatie naar www.parkplacetechnologies.com. Park Place is een portfoliobedrijf van Charlesbank Capital Partners en GTCR.

Park Place Technologies Media Contact

Michael Miller Directeur Globale Communicatie