Park Place Technologies Staat op CRN's Fast Growth 150-lijst op nr. 61 in 2023

07 augustus 2023

CRN erkent Park Place voor uitstekende prestaties en groei onder de beste IT-kanaalleveranciers van het land.

CLEVELAND, 7 augustus 2023 - CRN®, een merk van The Channel Company, heeft het bedrijf Park Place Technologies, de toonaangevende wereldwijde onderneming voor datacenter- en netwerkoptimalisatie, opgenomen in de 2023 Fast Growth 150-lijst op de 61e plaats. Dit is de negende keer dat Park Place op de Fast Growth 150 staat. Met deze lijst erkent CRN de snelst groeiende Noord-Amerikaanse technologie-integrators, solution providers en IT-consultants voor hun substantiële winst en betekenisvolle prestaties in de afgelopen twee jaar.

Om een consistente groei te behouden binnen de zeer concurrerende en snel ontwikkelende IT-industrie, moeten leveranciers van oplossingen zich voortdurend ontwikkelen om de consistente veranderingen binnen de markt voor te blijven. De Fast Growth 150-lijst erkent bedrijven die deze drempel hebben overschreden en een voortdurende toewijding aan succes en innovatie hebben laten zien.

"Ik ben erg blij dat Park Place Technologies de indrukwekkende #61-positie op de prestigieuze lijst Fast Growth 150 van CRN," deelt Chad Jones, Senior Director of Partner Sales bij CRN. Park Place Technologies. "Deze erkenning is een bewijs van de niet aflatende inspanningen van ons team en ons niet-aflatende streven naar innovatie. Elke stap die we zetten is erop gericht om onze partners en hun klanten de beste waarde te bieden. Deze prestatie stimuleert alleen maar onze vastberadenheid om grenzen te blijven verleggen en de komende dagen meer succes te boeken met onze kanalen."

Park Place Technologies heeft voortdurend laten zien dat het zich kan aanpassen en kan gedijen in een voortdurend veranderend technologielandschap. Met een uitgebreid portfolio van diensten en producten stelt Park Place organisaties in staat om het levenscyclusbeheer van hun IT-infrastructuur te optimaliseren, wat leidt tot een hogere efficiëntie, productiviteit en kosteneffectiviteit. De toewijding van het bedrijf om oplossingen van wereldklasse en uitzonderlijke klantenservice te leveren aan zowel klanten als partners is cruciaal geweest in het behouden van de positie als leider in de branche.

"Met de zeer competitieve en snel groeiende IT-industrie, benadrukt CRN's 2023 Fast Growth 150 lijst toonaangevende bedrijven en hun vermogen om een steeds veranderend landschap te overtreffen," zegt Blaine Raddon, CEO van The Channel Company. "Alle bedrijven op de lijst van dit jaar vertegenwoordigen het allerbeste op het gebied van business intelligence en strategie, inspireren branchegenoten en bewijzen dat met doorzettingsvermogen duurzame groei een haalbare kaart is, zelfs in het meest chaotische bedrijfsklimaat."

Nu Park Place Technologies zijn negende jaar op de CRN Fast Growth 150-lijst viert, blijft het bedrijf gefocust op zijn missie om organisaties in staat te stellen de waarde van hun IT-investeringen te maximaliseren gedurende de gehele levenscyclus van de infrastructuur. Met een klantgerichte aanpak en een toewijding aan voortdurende verbetering en innovatie is het bedrijf klaar om zijn groeitraject voort te zetten en zijn positie als leider in wereldwijde datacenter- en netwerkoptimalisatie te behouden.

Een voorbeeld van de 2023 Fast Growth 150-lijst zal te zien zijn in het augustusnummer van CRN Magazine. U kunt de volledige lijst ook online bekijken op www.crn.com/fastgrowth150.

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies is een wereldwijd datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf. Aangedreven door 's werelds grootste on-the-ground engineering team, een robuuste groep geavanceerde ingenieurs en onze wereldwijde Enterprise Operations Centers, helpen we meer dan 21.500 klanten met het optimaliseren van datacenter budgetten, productiviteit, prestaties en duurzaamheid, zodat ze groter kunnen denken - en sneller kunnen handelen.

Van inkoop tot buitengebruikstelling, ons uitgebreide portfolio van diensten en producten helpt IT-teams het beheer van de IT-levenscyclus te optimaliseren. Hierdoor maken ze tijd en geld vrij, zodat ze zich kunnen richten op het transformeren van hun bedrijf voor de toekomst.

Park PlaceDe toonaangevende en bekroonde dienstenportfolio omvat Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity Software™ en Curvature Hardware sales. Ga voor meer informatie naar ParkPlaceTechnologies.com.

Park Place Technologies Media Contacten

Jennifer Deutsch | Hoofd marketing