Park Place Technologies Benoemt David Cramer tot president van de Strategic Business Unit Software, Managed en Professional Services

19 april 2022

CLEVELAND, OHIO (19 april 2022) - David Cramer is benoemd tot President van de Park Place Technologies Software, Managed en Professional Services Strategic Business Unit. In deze nieuwe functie zal Cramer de divisie Software, Managed en Professional Services verder ontwikkelen en laten groeien.

"Park Place heeft een wereldwijde erfenis van onderhoud door derden die zal dienen als een sterke basis voor een voortdurende uitbreiding van software- en IT-services," aldus Cramer.

Cramer zal onder meer toezicht houden op de innovatie van software-assets en verdere groei door autonome verkoop, alsmede op het verwerven van belangrijke activa die de waardepropositie van het bedrijf zullen versterken.

"Park Place heeft veel succes geboekt met de groei van zijn Managed Services-portfolio," zei Cramer. "Een groot deel van wat ik wil doen is het bestaande portfolio optimaliseren, ervoor zorgen dat we ons richten op de diensten die zich op de lange termijn zullen ontwikkelen en groei creëren. We zijn van plan ons verder te verdiepen in netwerkbeheer en duidelijke behoeften van klanten zoals serverbeheer, logboekbeheer en automatisering van belangrijke IT-activiteiten."

Er zal ook een focus zijn op het innoveren van de manier waarop software wordt ontwikkeld en geleverd, aldus Cramer, waarmee Park Placezich onderscheidt van de meer traditionele speculatieve engineering.

"Ik verwacht zeker dat we dieper zullen gaan en op een nieuwe manier naar software zullen kijken," zei Cramer.

Voordat hij bij Park Place kwam, was Cramer van 2009-2015 VP Product Management voor CA Technologies en recentelijk President Software en Data voor CPA Global. Tijdens deze tussenliggende jaren leidde hij Digital Service Operations voor BMC Software, waar hij voor het eerst samenwerkte met . Park Place Technologies. Hij hield toezicht op BMC's TrueSight platform, dat een bouwsteen werd voor Park Place's revolutionaire ParkView Hardware Monitoring service.

Cramer was goed bekend met Park Place, wat zijn beslissing om bij het bedrijf te komen werken beïnvloedde. "Ik was onder de indruk van wat Park Place aan het opbouwen was. Ik kon me goed vinden in veel van Park Place's waarden, de bedrijfscultuur en benaderingen van groei," zei Cramer.

"We kennen David op professioneel en persoonlijk niveau; we hebben zijn werk gezien en zijn focus op klantenservice ervaren," zei Adams. "Dit is een cruciale rol voor de toekomst van Park Place. De ervaring en denkwijze van David zullen ons bedrijf ten goede komen naarmate we meer klanten bereiken door innovatie en ongeëvenaarde service."