Park Place Technologies Rondt aankoop af van NorthSmart onderhoudsdiensten voor derden

23 januari 2024

Klanten van NorthSmart TPM uit Atlanta hebben nu toegang tot het volledige portfolio van Park Place's IT Lifecycle Management diensten.

(CLEVELAND, OH/ATLANTA, GA 23 januari 2024) Park Place Technologies, wereldwijd marktleider op het gebied van datacenter- en netwerkoptimalisatie, heeft een aandelenkoop afgerond voor de in Minnesota gevestigde TPM-activiteiten (met kantoren in Atlanta) van NorthSmart. De onderhoudsdiensten van NorthSmart zijn in 2008 opgericht als aanvulling op de hardwareverkoop van NorthLand Systems uit Minnesota. NorthSmart bedient een groot aantal bedrijven in de VS, van kleine bedrijven tot Fortune 500-bedrijven.

NorthLand Systems, opgericht in 1997, gaat verder als hardwareverkoper en fungeert als distributeur voor Park Place.

Bob Bernu, oprichter en CEO van NorthSmart, zegt dat hij meer van zijn tijd en aandacht besteedt aan non-profitorganisaties en gelooft dat Park Place de "gouden standaard" in de sector is waarop zijn klanten kunnen vertrouwen.

"Park Place behandelt mensen met respect, vriendelijkheid en grote professionaliteit," zei Bernu. "Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat onze klanten het hoogste niveau van klantenservice zullen ontvangen met Park Place."

"Park Place heeft veel respect voor het bedrijf dat Bob Bernu heeft opgebouwd", zegt Chris Adams, Park Place Technologies President en CEO. "De klanten van NorthSmart zullen onmiddellijk toegang hebben tot Park Place's ervaren mensen en onze innovatieve Professional Services en Managed Services, terwijl onze bedrijven samen blijven groeien en ongeëvenaarde klantenzorg en service blijven bieden."

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies is een wereldwijd datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf. We helpen meer dan 21.000 klanten datacenterbudgetten, productiviteit, prestaties en duurzaamheid te optimaliseren, zodat ze groter kunnen denken en sneller kunnen handelen. Van inkoop tot ontmanteling, ons uitgebreide portfolio van diensten en producten helpt IT-teams het beheer van de IT-levenscyclus te optimaliseren. Hierdoor maken ze tijd en geld vrij, zodat ze zich kunnen richten op het transformeren van hun bedrijf voor de toekomst.

Park PlaceDe toonaangevende en bekroonde dienstenportfolio omvat Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity Software™ en Curvature Hardware sales. Ga voor meer informatie naar www.parkplacetechnologies.com. Park Place is een portfoliobedrijf van Charlesbank Capital Partners en GTCR.

Park Place Technologies Media Contact

Michael Miller Directeur Globale Communicatie