Park Place Technologies Introduceert functionaliteit voor IP-adresbeheer in Entuity Software™

18 mei 2023

IPAM voor het vereenvoudigen en automatiseren van het beheer van verschillende taken in verband met het beheer van IP-ruimte voor Entuity gebruikers, waaronder het melden van incidenten en gebeurtenissen en het verzamelen van details over het bereik van de DHCP-server.

CLEVELAND, 5 mei 2023 - Het bedrijf Park Place TechnologiesHet toonaangevende wereldwijde datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf heeft met Entuity v21.0 een nieuwe versie van zijn on-prem enterprise network monitoring solution, Entuity Software™, gelanceerd. De belangrijkste verandering ten opzichte van eerdere versies van Entuity is de toevoeging van IPAM-functionaliteit (IP Address Management) waarmee gebruikers de gebruikte IP-adresruimte in hun netwerk kunnen plannen, bijhouden en beheren in de context van IPv4/v6-netwerken en subnetten.

Park Place TechnologiesDe ontwikkeling van Entuity in 2019 heeft een belangrijke component toegevoegd aan het multi-vendor serviceleveringsmodel van Park Place, dat klanten monitoring, geautomatiseerd onderhoud, NOC-diensten (Network Operations Center), eventmanagement, waarschijnlijke oorzaken en IT Data Analytics biedt via één enkel venster. Entuity v21.0 breidt deze aanbiedingen uit met:

• IP-adresbeheer (IPAM)

IP-netwerken bekijken/toevoegen/bewerken/importeren, scans van netwerken plannen en handmatig uitvoeren, IP-adressen binnen een geselecteerd netwerk bekijken, DHCP-servers bekijken/toevoegen/bewerken/verwijderen, en incidenten en gebeurtenissen melden wanneer het IPAM-gebruik een drempel overschrijdt en wanneer een IPAM-conflict wordt gevonden.

• Toegankelijkheid toetsenbordnavigatie verbeterd

Introductie van WCAG-richtlijnconforme functionaliteit die toetsenbordnavigatie van de Entuity UI mogelijk maakt zonder dat een muis nodig is. Een gebruiker kan navigeren door invoervelden, formulieren, tabellen, dashboards en contextmenu's, en kan knoppen en selecties activeren.

• Verbeteringen in het beheer van meerdere servers

Verbeteringen aan het beheer van installaties met meerdere servers voor meer efficiëntie bij het handhaven van identieke serverconfiguraties op meerdere externe servers. Dit omvat de toevoeging van serverconfiguratiesets, een herziening van de UI voor het beheer van gebruikersaccounts/gebruikersgroepen/externe verificatie van gebruikers, en de toevoeging van een nieuwe pagina View Management.

• Verbeteringen aan de multiserver-topologie

Toevoeging van Topology Group functionaliteit, waardoor gebruikers Entuity servers kunnen groeperen zodat ze topologie-informatie kunnen delen en wijzigingen in koppelingen tussen apparaten die op de verschillende Entuity servers binnen de groep worden beheerd, kunnen ontdekken en bewaken, en waardoor het niet langer nodig is handmatig koppelingen tussen apparaten op verschillende servers te maken.

• Verbeteringen in VMware-monitoring

Toevoeging van ondersteuning voor nieuwe VMware-metriek en individuele systeemsamenvattende dashboards om gegevens te controleren. Verbeteringen aan de overzichtsdashboards Hypervisor, Virtual Machine (VM), Virtual Switch (VSwitch). Verbeteringen aan VM Platform Summary dashboards in de context van VM platforms met een virtualisatie platform type VMware vCenter of ESXi. Toevoeging van nieuwe virtualisatie incidenten en events en de toevoeging van nieuwe virtualisatie drempels.

"Ondersteuning voor netwerkapparaten, softwaregedefinieerde platforms en toepassingen met de integratie van IPAM-functionaliteit zal een groot verschil maken voor alle Entuity v21.0-klanten", zegt David Cramer, President, Solutions Delivery bij . Park Place Technologies. "Met de toevoeging van IP Address Management kunnen gebruikers van Entuity een verbeterde netwerkstabiliteit, verbeterde netwerkbeveiliging, eenvoudiger beheer en natuurlijk gecentraliseerd adresbeheer verwachten."

Entuity De verbeteringen van v21.0 zijn de nieuwste aan Entuity sinds v20.0, die op 24 april 2022 werd gelanceerd. Opmerkelijke toevoegingen en verbeteringen die met Entuity v20.0 werden geïntroduceerd, waren onder meer verbeteringen op het gebied van configuratiebewaking en -beheer, toegevoegde functionaliteit voor het beheer van firmware-updates, nieuwe statistieken voor opslagprestaties, aangepaste webhooks, verbeterde door de gebruiker gedefinieerde REST API pollers en verbeteringen op het gebied van externe pollerconnectiviteit.

Entuity v21.0 was voornamelijk gebaseerd op verzoeken van klanten om functies in lijn met het Park Place Technologies het streven naar eersteklas klantenondersteuning en service. Nieuwe klanten voor netwerkbewaking worden automatisch overgezet op Entuity v21.0, terwijl bestaande Entuity klanten de optie hebben om te upgraden naar de nieuwste versie, als ze daarvoor kiezen.

Meer informatie over Entuity Software™ vindt u hier.