Park Place Technologies Neemt Prestige Systems over

15 mei 2017

In het VK gevestigd bedrijf versterkt aanwezigheid in VK en Europa

CLEVELAND, OH, 15 mei 2017 - Prestatige Data Centre Solutions Park Place Technologies heeft vandaag aangekondigd dat het Prestige Data Centre Solutions heeft gekocht, een in het Verenigd Koninkrijk gevestigde leverancier van IT-infrastructuuroplossingen net buiten Birmingham, Engeland. De voorwaarden van de transactie werden ten tijde van het persbericht niet bekendgemaakt.

"Ik verwelkom het Prestige-team in de Park Place familie", zegt Ed Kenty, voorzitter en CEO van Park Place Technologies. "Prestige's bijna drie decennia van voorbeeldige IT-datacenterservice zal een aanvulling zijn op Park Place's ondersteuningsmodel van wereldklasse terwijl we ons klantenbestand uitbreiden en laten groeien in het Verenigd Koninkrijk, Europa en daarbuiten."

Door de overname van Prestige Data Centre Solutions zal Park Place zijn ervaren, vooraanstaande team van ingenieurs kunnen uitbreiden om datacenters in de EMEA-regio te kunnen onderhouden. Park Place opende eerder al een Europees hoofdkantoor in Londen in mei 2015.

De medeoprichters van Prestige, John en Elaine Dawson, James Coyle en Mark Jones zullen Prestige Systems volledig achterlaten op Park Place en zich aansluiten bij andere ondernemingen in het Verenigd Koninkrijk. "Elaine, James, Mark en ik hebben er het volste vertrouwen in dat we Prestige kunnen overlaten aan de bekwame handen van Park Place", aldus John Dawson. "Met Park Place zal Prestige in staat zijn om door te groeien naar het volgende niveau en de beste service te leveren voor IT-datacenters over de hele wereld."