Park Place Technologies Neemt Riverstone Technology over

21 juni 2022

Park Place Technologies, de toonaangevende wereldwijde onderneming voor datacenter- en netwerkoptimalisatie, heeft Riverstone Technology overgenomen, een leverancier van onderhoud en ondersteuning aan derden gevestigd in Atlanta, Georgia. Door de overname krijgt het klantenbestand van Riverstone Technology de beschikking over meer producten en diensten, waaronder geautomatiseerde monitoring en een portfolio van beheerde diensten.

Riverstone Technology, opgericht in 2016 door de huidige CEO en eigenaar Barry Anderson, biedt onderhoud en ondersteuning door derden voor opslag-, netwerk- en serverapparatuur. Het bedrijf ondersteunt alle grote OEM-merken en bedient 475 klanten verspreid over zes continenten.

"We hebben duizenden bedrijven geholpen hun bedrijfsstrategie te verbeteren en hun datacenters te optimaliseren", aldus Anderson. "Wij dragen de last van het onderhoud van datacenterapparatuur en verminderen de stress voor bedrijven terwijl ze kortetermijnstappen nemen en langetermijndoelen stellen. We hebben gezien hoe Park Place de standaard in de sector zette voor innovatie en service. We zijn verheugd dat we onze klanten in contact kunnen brengen met Park Place's technische expertise en volledig aanbod van managed services en dat we ze kennis kunnen laten maken met het merk Curvature voor hun hardwarebehoeften."

"Riverstone Technology is wereldwijd gegroeid dankzij zijn reputatie op het gebied van reactiviteit en klantenservice, waarden die aansluiten bij Park Place. Door Riverstone Technology in onze familie op te nemen, kunnen we het succes op het gebied van third-party onderhoud voortzetten en tegelijkertijd een volledig managed services portfolio aanbieden aan de klanten van Riverstone Technology," aldus Chris Adams, Park Place Technologies President en CEO.

"IDC heeft meerdere overnames gezien in de ruimte voor externe beheerders, en Park Place heeft veel van die consolidatie gestuurd", zegt Rob Brothers, Program Vice President of Services voor IDC. "Dit toont aan dat Park Placezich inzet voor het uitbreiden van zijn mogelijkheden en een betrokkenheid bij de ruimte voor third-party maintainers, en iets wat klanten zouden moeten overwegen bij het kiezen van een partner."

Agile Equity heeft investeringsbankdiensten verleend aan Riverstone Technology.

Meer informatie over ons onderhoud van datacenters door derden.

Meer informatie over onze beheerde IT-infrastructuurdiensten.

Meer informatie over onze professionele datacenter-diensten.

Meer informatie over onze software voor bedrijfsnetwerkmonitoring.