Park Place Technologies Neemt Storfirst Software over

01 februari 2022

Park Place Technologies Versterkt zijn visie met een overeenkomst voor datamigratiesoftware

CLEVELAND, OH, 1 februari 2022 - Het bedrijf Park Place TechnologiesHet toonaangevende wereldwijde datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf heeft zijn softwareportfolio versterkt met de aankoop van Congruity360's Storfirst softwareplatform. Storfirst is de meest veilige, OEM- en platform-agnostische (cloud, hybride cloud en on-prem) bestandssysteemmigratie en informatiebeheersoftware in de sector. Met Storfirst kunnen klanten de verplaatsing van hun gegevens van productieservers naar disaster recovery-servers, on-prem en naar de cloud beheren; de software stelt klanten in staat om de verplaatsing van alle bestandsgegevens te controleren.

Opgericht in 1991, Park Place Technologies wordt aangedreven door 's werelds grootste on-the-ground engineering team, een robuuste groep van geavanceerde ingenieurs en haar Enterprise Operations Centers. Park Place maakt gebruik van een wereldwijde supply chain voor onderdelen, automatisering, machine learning en een uitgebreid portfolio van diensten en producten om de uptime en prestaties van netwerken en datacenters te optimaliseren.

"Park Place Technologies heeft Storfirst, dat bijna 20 jaar geleden werd gelanceerd, gebruikt voor datamigratie file storage replicatie," zegt Brian Davidson, CEO van Congruity360. "Door officieel eigenaar te worden van Storfirst, kan Park Place zijn datamigratiediensten verbeteren en zijn softwareportfolio uitbreiden."

Storfirsts veelzijdige, volledig geautomatiseerde datamigratie- en beheersoftware maakt een einde aan kostbare en tijdrovende "rip-and-replace upgrades". Bovendien biedt de software één enkel venster voor het bekijken en beheren van data- en migratieprojecten. Storfirst verlaagt de kosten van uw gehele bestandenpark. Het helpt zelfs bij het beheren van risico's die gepaard gaan met het opslaan en beheren van gereguleerde gegevens, zoals HIPAA.

"De overname van Storfirst is een geweldige aanvulling op ons portfolio van diensten en producten en betekent een grote vooruitgang in de uitbreiding van ons software-aanbod", zegt Chris Adams, Park Place Technologies President en CEO. "Het vermogen van Storfirst om ongestructureerde data te aggregeren en analyses uit te voeren, geeft klanten de mogelijkheid om hun data te beheren en tegelijkertijd kosten te besparen."