Park Place Technologies wint CRN Triple Crown Award

09 oktober 2019

Awardprogramma erkent uitzonderlijke leveranciers van IT-oplossingen

CLEVELAND, OH - CRN®, een merk van The Channel Company, is erkend Park Place Technologies als winnaar van de Triple Crown Award 2019. Park Place Technologies levert onderhoud en ondersteuning voor 's werelds grootste datacenters en IT-infrastructuren, waaronder servers, opslag en netwerken.

CRN Triple Crown Award winnaars behoren tot de grootste leveranciers van IT-oplossingen in Noord-Amerika in termen van omzet op de Solution Provider 500-lijst. Ze behoren ook tot de snelst groeiende organisaties in het kanaal van vandaag op de Fast Growth 150 lijst en hebben de Tech Elite 250 lijst gehaald door het hoogste niveau certificeringen van toonaangevende leveranciers te ontvangen. Het is een grote prestatie voor een solution provider om een plaats te verdienen op een van deze lijsten, dus om op alle drie genoemd te worden verdient speciale aandacht.

"Park Place is dank verschuldigd aan de kanaalpartners en leveranciers die ons streven naar servicekwaliteit inspireren en die met ons samenwerken voor zoveel wereldwijde accounts", zegt Chris Adams, president en CEO van Park Place . "We weten dat verkopers en partners willen werken met samenwerkende en positieve organisaties die hun eindgebruikers ten goede komen, en deze hoge eer is een waar resultaat van onze inspanningen om aan hun normen te voldoen en deze te overtreffen."

De Triple Crown Award, die nu voor het zesde jaar wordt uitgereikt, erkent leveranciers van oplossingen die hun IT-kanaalgenoten overtreffen. De prijs wordt toegekend aan de beste leveranciers van oplossingen in Noord-Amerika op basis van omzet, groei en technische expertise. Park Place won de CRN Triple Crown ook in 2016.

"Triple Crown Award winnaars hebben het drievoudige voor elkaar gekregen - ze behoren tot de top solution providers in Noord-Amerika op basis van omzet, hebben het afgelopen jaar een substantiële groei doorgemaakt en zijn toegewijd aan het opbouwen en onderhouden van de technische vaardigheden die nodig zijn om klanten te voorzien van het hoogste serviceniveau," aldus Bob Skelley, CEO van The Channel Company. "We zijn vereerd om deze solution providers te erkennen als Triple Crown Award winnaars voor hun uitzonderlijke prestaties in het gehele IT-kanaal."

De Triple Crown Award winnaars van dit jaar worden vermeld in het oktobernummer van CRN Magazine en kunnen online worden bekeken op www.crn.com/triplecrown.