Park Place Technologies Op de derde plaats van Channel Futures 2023 MSP 501

13 juli 2023

Jaarlijkse MSP 501 identificeert de beste bedrijven in de sector die groeien via terugkerende inkomsten en innovatie

CLEVELAND, 13 juli 2023 - Het bedrijf Park Place TechnologiesHet toonaangevende wereldwijde datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf is uitgeroepen tot een van 's werelds beste managed service providers op de prestigieuze 2023 Channel Futures MSP 501-lijst, met een trotse #3-positie van de 501 in aanmerking komende bedrijven. Deze erkenning betekent een aanzienlijke stijging op de lijst voor Park Place Technologiesvan de ranglijst van het vorige jaar (#226 in 2022).

De afgelopen 17 jaar hebben managed service providers van over de hele wereld aanvragen ingediend voor opname in deze prestigieuze en definitieve lijst. De Channel Futures MSP 501-enquête onderzoekt de prestaties van organisaties op basis van jaarlijkse omzet, terugkerende inkomsten, winstmarges, omzetmix, groei, innovatie en ondersteunde technologieën.

MSP's die in aanmerking komen voor de lijst moeten een strenge beoordeling doorstaan die wordt uitgevoerd door het onderzoeksteam en de redacteuren van Channel Futures. De kandidaten worden gerangschikt op basis van een unieke methodologie die financiële prestaties weegt op basis van gezondheid en levensvatbaarheid op lange termijn, toewijding aan terugkerende inkomsten en operationele efficiëntie.

Channel Futures is verheugd de naam Park Place Technologies aan de 2023 MSP 501.

"Park Place is verheugd om door Channel Futures te worden erkend als de #3 leidende MSP, een aanzienlijke sprong voorwaarts ten opzichte van onze #226 positie een jaar geleden," aldus Chad Jones, Senior Director, Partner Sales bij Channel Futures. Park Place Technologies. "De investering die we hebben gedaan in ons Managed Services portfolio kapitaliseert op onze toonaangevende datacenter onderhoudspraktijk door de IT-ondersteuningservaring voor onze partners en hun klanten verder te optimaliseren. We blijven ons richten op het stimuleren van innovatie, het overtreffen van klantverwachtingen en het behouden van onze positie als betrouwbare partner in de managed services-sector."

Sinds de oprichting heeft de MSP 501 zich ontwikkeld van een concurrerende ranglijst tot een levendige groep innovators die zich richt op een hoge mate van klanttevredenheid bij kleine, middelgrote en grote organisaties in de publieke en private sector. Veel van hun diensten en technologie-aanbiedingen richten zich op de behoeften van klanten op het gebied van cloud, beveiliging, samenwerking en hybride werkkrachten.

"De Channel Futures MSP 501-winnaars van 2023 hebben moeilijke tijden doorstaan om de best presterende en meest innovatieve IT-aanbieders in de sector van vandaag te worden", zegt Jeff O'Heir, Channel Futures senior nieuwsredacteur en MSP 501-projectmanager. "De MSP 501-ranglijst bekroont MSP's niet alleen op basis van hun grootte en omzet. Het erkent het zakelijk inzicht, de best practices en het vertrouwde advies dat ze elke dag aan klanten leveren. Ze verdienen deze eer."

De lijst van dit jaar is een van de meest competitieve in de geschiedenis van het onderzoek. Park Place Technologies en andere winnaars zullen worden vermeld op de Channel Futures-website en worden geëerd tijdens een speciale ceremonie op de Channel Futures Leadership Summit, 30 oktober - 2 november in Miami, Florida.

Ga naar ParkView Managed Services™ voor meer informatie over Park Place Technologies' portfolio van beheerde serviceaanbiedingen.

Achtergrond

De 2023 MSP 501-lijst is gebaseerd op vertrouwelijke gegevens die zijn verzameld en geanalyseerd door de onderzoeks- en redactieteams van Channel Futures. De gegevens werden online verzameld van februari tot mei 2023. De MSP 501-lijst erkent de beste managed service providers op basis van statistieken, waaronder terugkerende inkomsten, winstmarge en andere factoren.

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies is een wereldwijd datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf. Aangedreven door 's werelds grootste on-the-ground engineering team, een robuuste groep geavanceerde ingenieurs en onze wereldwijde Enterprise Operations Centers, helpen we meer dan 21.000 klanten met het optimaliseren van datacenter budgetten, productiviteit, prestaties en duurzaamheid, zodat ze groter kunnen denken - en sneller kunnen handelen.

Van inkoop tot buitengebruikstelling, ons uitgebreide portfolio van diensten en producten helpt IT-teams het beheer van de IT-levenscyclus te optimaliseren. Hierdoor maken ze tijd en geld vrij, zodat ze zich kunnen richten op het transformeren van hun bedrijf voor de toekomst.

Park PlaceHet toonaangevende en bekroonde serviceportfolio omvat Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity Software™ en Curvature Hardware sales. Ga voor meer informatie naar www.parkplacetechnologies.com.

Park Place Technologies Media Contacten

Jennifer Deutsch | Chief Marketing Officer