Park Place neemt het in Houston gevestigde Solid Systems CAD Services (SSCS) over

09 oktober 2018

CLEVELAND, OH, 9 oktober 2018 - Park Place Technologies kondigde 9 oktober aan dat het een overname heeft afgerond van Solid Systems CAD Services (SSCS), een in Houston gevestigde wereldwijde leverancier van onderhoudsdiensten aan derden. Dit markeert de negende overname Park Place Technologies heeft gedaan in de afgelopen 24 maanden. Door de overname van SSCS en haar regionale kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, Maleisië, Singapore, Brazilië, Finland en Japan, Park Place Technologies zal SSCS zich verder onderscheiden binnen de industrie door haar service- en klantenservicecapaciteiten.

"Als ervaren leverancier van onderhoud aan derden wordt SSCS gerespecteerd om zijn uitzonderlijk getalenteerde en ervaren team, dat leiders bevat die een belangrijke rol hebben gespeeld in het fundament van onze industrie", zegt Chris Adams, president en COO van SSCS. Park Place Technologies. "SSCS heeft sterke, langdurige klantrelaties opgebouwd als gevolg van zijn benadering van uitmuntende service en het vermogen om zinvolle zakelijke waarde te creëren. De aanpak van SSCS is bewonderenswaardig en sluit nauw aan bij de manier waarop wij met onze klanten omgaan."

Het serviceniveau van SSCS weerspiegelt de expertise van haar veldtechnici en de standvastige toewijding aan haar klanten, wat een van de vele parallellen is tussen SSCS en SSCS. Park Place Technologies en zal zorgen voor een naadloze overgang. Door deze overname, Park Place Technologies zal SSCS haar schaal binnen de TPM-industrie vergroten, wat resulteert in extra voordelen voor haar wereldwijde klanten, waaronder een hoger niveau van service en operationele ondersteuning, grotere beschikbaarheid van middelen en verhoogde efficiëntie.

Met meer dan 30 jaar ervaring is SSCS toonaangevend gebleven op het gebied van onderhoud door derden door zijn dienstenaanbod te blijven ontwikkelen om te voldoen aan de behoeften van zijn Fortune 500-klanten. SSCS biedt onderhoud aan derden en ondersteuning van IT-bedrijfshardware met een team dat gemiddeld 14 jaar in dienst is bij het bedrijf. Als gevolg van de overname zullen de klanten van SSCS profiteren van Park Place Technologiesuitgebreide enterprise storage service mogelijkheden en de bekroonde proactieve onderhoudsdienst van het bedrijf, ParkView®, die de respons- en oplostijd voor hardwarefouten versnelt.

Dit is de derde overname voor Park Place Technologies in 2018, na die van Origina Technology Services en Axentel Technologies, die samen de Park Place Technologies' aanwezigheid in Europa en Azië. Deze overnames vertegenwoordigen Park Place Technologies' engagement om te voldoen aan de groeiende behoeften van zijn wereldwijde klantenbasis.