Park Place Technologies Opgenomen in de Inc. 5000-lijst voor vijfde achtereenvolgende jaar

17 augustus 2017.

Park Place is de enige vertegenwoordiger van IT Services in de buurt van Cleveland op de lijst

CLEVELAND, OH, 17 augustus 2017 - Inc. Park Place Technologies is verheugd zijn vijfde opeenvolgende opname in Inc. Magazine's 36e jaarlijkse Inc. 5000-lijst, de meest prestigieuze ranglijst van 's lands snelst groeiende particuliere bedrijven. Park Place stond op nummer 3078 en was de enige vertegenwoordiger van IT Services uit de regio Cleveland.

"Park Place is gericht op versnelde groei", zegt Park Place Technologies CEO Ed Kenty. "We breiden strategisch uit in binnen- en buitenland door middel van organische directe klantengroei, snelgroeiende kanaalrelaties en voortdurende gerichte acquisities. Deze erkenning, nu al voor het vijfde jaar, is een blijvend empirisch bewijs van de inspanningen van ons team en de respons van onze klanten op onze service."

Sinds 1991, Park Place Technologies een uitzonderlijke klantervaring, superieure dienstverlening en een kostenbesparingsvoordeel voor bedrijven die op zoek zijn naar een alternatief voor het onderhoud van opslag-, server- en netwerkhardware voor IT-datacenters na de garantie. Park Place bedient meer dan 10.000 organisaties in meer dan 100 landen in een groot aantal sectoren, van de overheid, het hoger onderwijs en instellingen in de gezondheidszorg tot cloudserviceproviders, het MKB en Fortune 500-bedrijven.

De 2017 Inc. 5000 is de meest competitieve oogst in de geschiedenis van de lijst. Het gemiddelde bedrijf op de lijst behaalde een driejarige gemiddelde groei van 481 procent. De totale omzet van de Inc. 5000 heeft een gezamenlijke omzet van 206 miljard dollar, en de bedrijven op de lijst genereerden de afgelopen drie jaar gezamenlijk 619.500 banen.

"De Inc. 5000 is het meest overtuigende bewijs dat de Amerikaanse Droom nog leeft," zegt Inc. President en Editor-In-Chief Eric Schurenberg. "De stichters en CEO's van de Inc. 5000 vertellen ons dat ze denken dat vastberadenheid, het nemen van risico's en visie de sleutels waren tot hun succes, en ik geloof hen."

De volledige resultaten van de Inc. 5000, inclusief bedrijfsprofielen en een interactieve database die kan worden gesorteerd op bedrijfstak, regio en andere criteria, zijn te vinden op www.inc.com/inc5000