Park Place Technologies wint 10e NorthCoast 99 Award

22 augustus 2019

CLEVELAND, OHIO - Park Place Technologies, wereldwijd marktleider op het gebied van service- en supportoplossingen voor IT-infrastructuren, is door ERC erkend als een van de 99 beste werkgevers in Northeast Ohio voor toptalent. Dit is de10e opeenvolgende keer dat Park Place de NorthCoast 99 Award heeft ontvangen, die het bedrijf in de prestigieuze categorie Legacy plaatst.

NorthCoast 99 is een jaarlijks erkenningsprogramma en evenement in zijn 21ste jaar dat 99 geweldige werkplekken in Noordoost Ohio eert voor toptalent. "Meer dan een bedrijfsprijs of een evenement, is NorthCoast 99 een jaar lang onderzoeksproject dat ERC heeft opgezet om werkgevers te helpen een verschil te maken in het leven van mensen die werken en wonen in onze 22-landen regio," merkte ERC senior vice-president Carrie Morse op, die de afgelopen 17 jaar toezicht heeft gehouden op het programma.

De winnaars van NorthCoast 99 hebben deelgenomen aan een rigoureus aanmeldingsproces waarin om gedetailleerde informatie werd gevraagd over hoe hun organisatie het aantrekken, ontwikkelen en behouden van toppresteerders aanpakt op vijf verschillende gebieden: strategie, beleid en communicatie van de organisatie; werving, selectie en onboarding; welzijn van werknemers; betrokkenheid en ontwikkeling van werknemers; en totale beloningen.

"Ons leiderschapsteam legt de nadruk op een werknemerscultuur, van onze HR wellness-programma's tot onze voordelenpakketten en de dagelijkse impact van de renovaties van ons nieuwe hoofdkantoor", zegt Chris Adams, Park Place President en CEO. "Voor 10 opeenvolgende jaren in de NorthCoast 99 Legacy-categorie geplaatst te worden, is vernederend en opwindend, vooral omdat ons aantal werknemers en onze wereldwijde voetafdruk vele malen groter is dan in 2009."

"We zijn verheugd om de NorthCoast 99 prijswinnaars van dit jaar te erkennen en te vieren! Nu de werkloosheid op een 49-jarig dieptepunt staat, zijn de benchmarks voor het aantrekken, binden en behouden van werknemers hoger dan ooit. Jaar na jaar leggen de winnende organisaties de lat hoger met steeds vooruitstrevendere en grensverleggende HR praktijken en voordelen die de ervaring van hun werknemers verbeteren," aldus Kelly Keefe, voorzitter van ERC.