Enterprise Operations Center opent in hoofdkwartier Cleveland

22 april 2021

Park Place onthult het nieuwe Enterprise Operation Center (EOC), een commandocentrum en missiecontrole voor alle ParkView Managed Services-aanbiedingen in Cleveland.

Op 14 april is een voltallige ploeg technische ingenieurs aan de slag gegaan in het Enterprise Operations Center (EOC) van het hoofdkwartier in Cleveland. Ze hebben hun werk op afstand achter zich gelaten en zijn in persoon gaan samenwerken in ons gloednieuwe Enterprise Operation Center.

Het Enterprise Operation Center (EOC), commandocentrum en controlecentrum voor alle ParkView Managed Services-aanbiedingen, is een volledig bemande 24x7x365 ondersteuningsfaciliteit die een gezamenlijke werkruimte biedt voor Technische Engineers met meerdere certificerings- en expertiseniveaus voor het bewaken, herstellen en beheren van de activa en infrastructuur van klanten.

Het EOC stroomlijnt server- en netwerkbeheerprocessen en vereenvoudigt het beheer van hybride omgevingen, ondersteunt nieuwe technologieën en zorgt voor uitstekende klantervaringen door gelaagde ondersteuningsniveaus te bieden:

• Basis: Monitoring en melding van incidenten van ParkView Netwerk- en serverbeheer, samen met aanbevelingen en kennisoverdracht
  • Plus: Herstel van kritieke incidenten en aanvullende diensten zoals patchbeheer.
  • Volledig: Beheer van de omgeving van de klant.

Het EOC, waaraan drie jaar is gewerkt, zal een van de eerste indrukken zijn die bezoekers van het PPT-hoofdkwartier opdoen. De ruimte met glazen wanden projecteert het belang van het werk dat in het EOC gebeurt, met acht klokken die wereldwijde tijdzones volgen en een interactieve schermwand die ingenieurs in staat stelt samen te werken, problemen van klanten te bestuderen en op te lossen. Het wandscherm vergemakkelijkt de samenwerking met ons EOC in Westborough en andere centra met ingebouwde videoconferencing om externe middelen in te zetten voor interne teams en externe klanten. Het wandscherm ondersteunt 32 verschillende, gelijktijdige touchscreen-punten, met dashboards en relevante real-time gegevens voor eenvoudige interactie en drill into specifieke klantproblemen.

Een tweede EOC is gerepliceerd in de nieuwe vestiging van Park Placein Westborough en een derde EOC wordt in 2022 geopend in onze nieuwe vestiging in Cork.