Park Place Technologies om ServiceNow te implementeren om de ervaringen van klanten en medewerkers te verbeteren

20 juni 2023

CLEVELAND, 20 juni 2023 - Het toonaangevende wereldwijde datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf ServiceNow gaat samenwerken met ServiceNow. Park Place Technologies, het toonaangevende wereldwijde datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het gaat samenwerken met ServiceNow en het Now Platform gaat implementeren om interne processen te optimaliseren, silo's te verbinden en naadloze klantervaringen te leveren.

Van inkoop tot buitengebruikstelling, Park Place's uitgebreide portfolio van diensten en producten helpt IT-teams het beheer van de IT-levenscyclus te optimaliseren.

Met behulp van ServiceNow zal Park Place in staat zijn om zijn service request en field service dispatch functies verder te automatiseren met geavanceerde technologische mogelijkheden die de operationele efficiëntie verhogen en de service ervaring verbeteren. Klanten zullen profiteren van deze moderne functionaliteit door voortdurende verbetering van alle klantcontactpunten in de services die Park Place biedt, waaronder: melding en oplossing van problemen, kwaliteitsborging van onderdelen en verzending van monteurs.

"Ik ben blij met de samenwerking met ServiceNow om ons toonaangevende technologieplatform te blijven verbeteren", zegt Park Place CIO Michael Cantor. "ServiceNow is op unieke wijze afgestemd op onze ruimte en de meerderheid van onze klanten gebruikt ServiceNow als hun eigen serviceplatform. Deze combinatie zal ons helpen om een toonaangevende leverancier van datacenterdiensten voor de markt te zijn."

Dankzij de flexibiliteit en uitbreidbaarheid van het Now Platform kunnen organisaties als Park Place snel on-demand oplossingen implementeren en plannen maken voor toekomstige uitbreidingen.

"De afgelopen jaren hebben de manier waarop organisaties denken over de ervaringen van klanten en medewerkers ingrijpend veranderd. Digitale transformatie is de enige weg vooruit," zegt John Ball, ServiceNow SVP, Customer and Industry Workflows. "Met het Now Platform helpen we bedrijven in verschillende sectoren om de front-, mid- en backoffice te verenigen en naadloze service-ervaringen uit te breiden naar de buitendienst. We zijn blij dat we Park Place Technologies op hun reis als wereldwijde leider in datacenter- en netwerkoptimalisatie."

Over Park Place Technologies

Park Place Technologies is een wereldwijd datacenter- en netwerkoptimalisatiebedrijf. Aangedreven door 's werelds grootste on-the-ground engineering team, een robuuste groep geavanceerde ingenieurs en onze wereldwijde Enterprise Operations Centers, helpen we meer dan 21.000 klanten met het optimaliseren van datacenter budgetten, productiviteit, prestaties en duurzaamheid, zodat ze groter kunnen denken - en sneller kunnen handelen.

Van inkoop tot buitengebruikstelling, ons uitgebreide portfolio van diensten en producten helpt IT-teams het beheer van de IT-levenscyclus te optimaliseren. Hierdoor maken ze tijd en geld vrij, zodat ze zich kunnen richten op het transformeren van hun bedrijf voor de toekomst.

Park PlaceHet toonaangevende en bekroonde serviceportfolio omvat Park Place Hardware Maintenance™, Park Place Professional Services™, ParkView Managed Services™, Entuity Software™ en Curvature Hardware sales. Ga voor meer informatie naar www.parkplacetechnologies.com.

Park Place Technologies Media Contacten

Jennifer Deutsch | Chief Marketing Officer