Park Place Technologies Named to Weatherhead 100 List

Data center maintenance provider ranks for 12th year as fastest growing companies in Northeast Ohio

November 30, 2018, CLEVELAND – Park Place Technologies, a leading provider of data center hardware maintenance, announced that it ranked #5 on Weatherhead 100’s 2018 Centurian Winners list of Ohio’s fastest-growing companies. This is the 12th year that Park Place has placed on the prestigious Case Western Reserve University list. The Centurion List consist of companies whose percentage of sales growth qualifies for the Weatherhead 100 in the past five years and net sales of $100 million or more in last year.

“This is a tremendous era of growth for Park Place,” said CEO and Chairman, Ed Kenty. “This is all due to strong organic sales growth and a strong acquisitions strategy. I’m proud to work with such a passionate team and am honored to receive the Weatherhead 100 recognition for the 12th year. 2019 will bring even more growth and investment for Park Place that will enable us to remain the leader in data center hardware maintenance.”

About Weatherhead School of Management

Established in 1988 by the Case Western Reserve University Weatherhead School of Management, the Weatherhead 100 List celebrates the top 100 privately-held companies in Northeast Ohio who experience fast growth in net sales over a five year period.

About
Park Place Technologies

Park Place Technologies wurde 1991 gegründet und bietet eine Alternative nach der Garantiezeit zur Wartung von Speicher-, Server- und Netzwerkhardware für IT-Rechenzentren. Mit einem 24/7-Zugang zu einem globalen Contact Center, der Unterstützung durch die fortschrittlichsten Ingenieure der Branche und einer Vielzahl von branchenführenden und preisgekrönten Dienstleistungen wie ParkViewTM ermöglicht Park Place Technologies seinen Kunden, die Betriebsgeschwindigkeit zu verbessern und die Betriebszeit zu maximieren. Mit mehr als 16.000 Kunden, einschließlich des Service für alle Tier-One-OEM-Geräte, sind die Dienstleistungen von Park Place Technologies in 55.000 Rechenzentren in mehr als 140 Ländern verteilt.