Park Place Technologies Named to Weatherhead 100 List

Data center maintenance provider ranks for 12th year as fastest growing companies in Northeast Ohio

November 30, 2018, CLEVELAND – Park Place Technologies, a leading provider of data center hardware maintenance, announced that it ranked #5 on Weatherhead 100’s 2018 Centurian Winners list of Ohio’s fastest-growing companies. This is the 12th year that Park Place has placed on the prestigious Case Western Reserve University list. The Centurion List consist of companies whose percentage of sales growth qualifies for the Weatherhead 100 in the past five years and net sales of $100 million or more in last year.

“This is a tremendous era of growth for Park Place,” said CEO and Chairman, Ed Kenty. “This is all due to strong organic sales growth and a strong acquisitions strategy. I’m proud to work with such a passionate team and am honored to receive the Weatherhead 100 recognition for the 12th year. 2019 will bring even more growth and investment for Park Place that will enable us to remain the leader in data center hardware maintenance.”

About Weatherhead School of Management

Established in 1988 by the Case Western Reserve University Weatherhead School of Management, the Weatherhead 100 List celebrates the top 100 privately-held companies in Northeast Ohio who experience fast growth in net sales over a five year period.

About
Park Place Technologies

Fundada en 1991, Park Place Technologies ofrece una alternativa de post-garantía para el mantenimiento de hardware de almacenamiento, servidores y redes para los centros de datos de TI. Con acceso a un centro de contacto global las 24 horas del día, los 7 días de la semana, el soporte de los ingenieros más avanzados de la industria y una amplia gama de servicios galardonados y líderes en la industria como ParkViewTM, Park Place Technologies permite a sus clientes mejorar la velocidad operativa y maximizar el tiempo de actividad. Con más de 16.000 clientes, incluyendo el servicio de todos los equipos OEM de primer nivel, los servicios de Park Place Technologies están repartidos en 55.000 centros de datos en más de 140 países.